عضو هیئت‌رئیسه مجلس، با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی"، گفت: خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط مسئولین و مردم، معادلات دشمنان را در عرصه داخلی و بین‌المللی برهم خواهد زد.

حجت‌الاسلام "حسین سبحانی‌نیا" نماینده مردم نیشابور و فيروزه در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نام‌گذاری سال 92 به عنوان سال "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی"، گفت: با توجه به در پیش‌بودن دو انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و شوراهای اسلامی شهر و روستا و بازتاب‌ها و اثرات مختلفی که این دو رویداد در عرصه داخلی و بین‌المللی خواهند داشت‌، خلق یک حماسه سیاسی توسط ملت ایران می‌تواند معادلات دشمنان را برهم زند.
 
وی در ادامه افزود: حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات، برگزاری انتخاباتی آرام با نظم و انضباط انقلاب اسلامی و رقابت‌های سالم حزبی و گروهی، بیانگر شعور سیاسی و آگاهی مردم در عرصه داخلی و جهانی خواهد بود و نتیجه خوبی را برای ملت ایران رقم خواهد زد.  
 
عضو هیئت‌رئیسه مجلس در ادامه تصریح کرد: با توجه به این موضوع خلق حماسه سیاسی بار دیگر نقشه‌های دشمنان را خنثی و عظمت انقلاب، بصیرت و آگاهی مردم و شعور سیاسی ملت ایران را به جهانیان اعلام خواهد کرد.  
 
سبحانی‌نیا در ادامه به لزوم خلق حماسه اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اهمیت مسائل اقتصادی و ریل‌گذاری‌هایی که در سالهاي گذشته انجام گرفت،‌ قطعا ما می‌توانیم از نتیجه این اقدامات در سال جاری به همت، تلاش و برنامه‌ریزی و وحدت قوای سه‌گانه و همچنین وحدت مسئولین و مردم در امور مختلف کشور برخوردار شویم و به قوت الهی موانع پیش راه انقلاب را برطرف کنیم، از این منظر بحث تولید، اشتغال و رونق اقتصادی از مسائلی است که باید با وحدت، همدلی و هماهنگی مسئولین فراهم شود.  
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه به وظایف مردم و مسئولین جهت تحقق شعار امسال اشاره کرد و گفت: وظیفه مردم حضور پرشور در صحنه و حفظ نظم و انضباط و آگاهی در همه عرصه‌ها است و مسئولین نیز باید با حفظ وحدت و همدلی و به دور از التهابی کردن فضای جامعه به حرکت عمومی جامعه به سمت پیشرفت، مردم را همراهی کنند تا بتوانیم به شعار محوری سال جامه عمل بپوشانیم.
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: سال ، حماسه ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار