فرمانده انتظامي استان لرستان، صبح امروز در اولين جلسه سال نو در جمع معاونان و روساي پليس هاي تخصصي استان ضمن تبريک سال نو ، گفت: مهمترين اصل براي خلق حماسه سياسي در نيروي انتظامي امانتداري است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، "سردار كاظم عليزاده" فرمانده انتظامي استان با اشاره به پيام نوروزي رهبر معظم انقلاب امام خامنه اي(مدظله العالي) كه سال 92 را سال"حماسه سياسي و حماسه اقتصادي" نام گذاري کردند ، عنوان کرد: اين امر نشان دهنده اهميت اقتصاد در کنار سياست در تفکر رهبر انقلاب است.
فرمانده انتظامي لرستان با اشاره به کارنامه پليس استان در سال گذشته كه خوب بود، بيان داشت: 
اگر مي خواهيم عملكردمان مانند قبل مورد رضايت ولي فقيه باشد ،بايد مانند هميشه گوش به فرمان مقام معظم رهبري بوده ، و مسير حركت و عمل ما در جهت اجراي فرمايشات ايشان باشد . 
"سردار عليزاده" سال گذشته را سالي پرکار و توام با موفقيت هاي زيادي براي پليس استان دانست و افزود: در سال جديد وظيفه ما نسبت به قبل سنگين تر شده و انتخابات مهمي را پيش رو داريم كه بايد با برنامه ريزي هاي دقيق و جامع نسبت به ايجاد حماسه اي ديگر در كارنامه نيروي انتظامي تلاش كنيم. 
وي در ادامه با اشاره به اينکه ما بايد هوشياري داشته باشيم و ارتقاءسطح فرهنگي، اجتماعي و علمي سازمان را بالا ببريم، بيان داشت: ما امانتدار و خدمتگذار مردم هستيم، سخت ترين مرحله انتخابات آينده با ما است كه حفظ امنيت و امانتداري آن مي باشد. 
فرمانده انتظامي لرستان، مديريت افكار عمومي را بخش مهمي از فعاليت هاي نيروي انتظامي دانست و گفت :ما بايد مديريت بر افكار عمومي درون و برون سازمان را در اختيار بگيريم و از هرگونه مشكل و معضل سياسي كه مرتبط با وظايف ما باشد پيشگيري كنيم.
"سردار عليزاده" اظهار داشت: مسايل اجتماعي را نبايد در مسايل پليسي ادغام كنيم بايد بخش زيادي از مسائل را در قالب اجتماعي ادغام و آن را حل كنيم و تقدم امنيت نرم افزاري در اولويت كارهاي كاركنان قرار گيرد. 
فرمانده انتظامي لرستان در بخش ديگري از سخنان خود، تصريح کرد: در فضاي حماسه سياسي نيروي انتظامي با اتكاء به خداوند متعال و همت درون سازماني در سال جديد تلاش كنيد تا مشكلي پيش نيايد. 
"سردار عليزاده" در پايان با آرزوي طول عمر براي حضرت امام خامنه اي رهبر معظم انقلاب و توفيق و سلامتي براي همه حاضران در جلسه خاطرنشان کرد:اميدوارم در سال جديد مانند سال گذشته که سالي تو ام با موفقيت هاي متعددي در زمينه هاي مختلف بوده است، موفق و مويد باشيد.
برچسب ها: اصل ، حماسه ، سیاسی ، امانتدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار