با موافقت دولت و به‌منظور کمک به ايجاد اشتغال و حمايت از صنايع نساجي و پوشاک، پروانه بهره‌برداري براي فعاليت‌هاي دوزندگي و واحدهاي متقاضي توليد پوشاک در شهرک‌هاي صنعتي صادر مي‌شود.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران با موافقت دولت و به‌منظور کمک به ايجاد اشتغال و حمايت از صنايع نساجي و پوشاک، پروانه بهره‌برداري براي فعاليت‌هاي دوزندگي و واحدهاي متقاضي توليد پوشاک در شهرک‌هاي صنعتي صادر مي‌شود.

 با تصميم نمايندگان ويژه رئيس‌جمهوري در کارگروه حمايت از توليد و به استناد اصل 127 قانون اساسي، وزارت صنعت، معدن و تجارت مجاز است، ظرف يک سال از تاريخ ابلاغ اين تصميم‌نامه، براي فعاليت‌هاي دوزندگي پوشاک که داراي مجوز کارت شناسايي و گواهي فعاليت صنعتي هستند، در محل موجود با رعايت قوانين و مقررات مربوطه، پروانه بهره‌برداري صادر کند.

همچنين به‌منظور کمک به ايجاد اشتغال و حمايت از صنايع نساجي و پوشاک به وزارت صنعت، معدن و تجارت اجازه داده مي‌شود براي واحدهاي متقاضي توليد پوشاک که در مقياس صنعتي فعاليت دارند در شهرک‌هاي صنعتي واقع در شعاع120کيلومتري تهران، با رعايت قوانين و مقررات مربوطه پروانه بهره‌برداري صادر کند./عب
برچسب ها: صنعت ، نساجی ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار