رادیو فصلی که در فصل جدید با عنوان رادیو بهار به فعالیت خود ادامه می دهد،دردو بخش صبحگاهی و عصرگاهی با تهیه و پخش ویژه برنامه های مختلف در ایام بهار همراه همیشگی مخاطبان خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو فصلی بهار ، گروه صبحگاهی "سپید مثل صبح" و عصر گاهی "بهارانه" ۳۰ اسفند به ویژه برنامه های دید و بازدید ایرانی ها، استقبال از نوروز، فعالیت های رادیو در سالی که گذشت، حضور مهمانان ویژه در برنامه و لحظه های نزدیک به تحویل سال نو می پردازد. 
این برنامه ها روز چهارشنبه از  ساعت ۶:۳۰ الی  ۱۳:۰۰از این رادیو زنده پخش می شود. 
"پنجشنبه رنگارنگ"، "جمعه سلام" ،"گرمای ورزش" ،"عصر خودمونی"  و"بهاریه"  كاری از گروه صبحگاهی، نیمروزی و  عصرگاهی رایو فصلی از ۱ تا ۱۱ فروردین ۹۲ در قالب قطعات نمایشی طنز، سرگرمی، گفتگو با ورزشکاران، گرامی داشت سالگرد عملیات فتح المبین و معرفی  اماکن  دیدنی  شهر ها، توصیه های ایمنی سفر، سلامت  و پزشکی با ساختار ترکیبی و زنده  ساعت ۸:۰۰  صبح  تا  ۱۳:۳۰ الی  ۱۵:۳۰  پخش می شود. 
"دوشنبه بهاری" به مناسبت سالروز جمهوری اسلامی  در روز ۱۲ فروردين ساعت  ۱۳:۳۰ به افتخارات ملی نظام جمهوری اسلامی ایران  و شور و اشتياق آنان پس از پيروزي انقلاب اسلامي می پردازد  این برنامه  ۱۸۰ دقیقه ای روز دوشنبه بر روی آنتن می رود. 
ویزه برنامه"  سه شنبه شیشه ای " به  سیزدهمین روز فروردین ماه که روز طبیعت نامگذاری شده  و به موضوعات  مربوط به این روز  می پردازد. این برنامه عصر  روز سه شنبه ساعت ۱۷:۰۰پخش می شود. 
گفتنی است ویژه برنامه های زنده و تصویری رادیو فصلي در ایام نوروز از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۰:۰۰  در فرکانس FM  ردیف ۱۰۵.۵ در  تهران قابل دریافت و شنیدن  است./ي2
برچسب ها: رادیو ، فصلی ، بهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار