نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: دوازدهم فروردین برگ زرین تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام، در نشست شورای فرهنگ عمومی استان چهارمحال و بختیاری افزود: تمامی رخدادهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان به صورت هنرمندان تبیین شود.
وی، با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: گزارش های ستاد گرامی داشت دهه فجر نشان از برنامه ریزی مطلوب برای بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری داشته است.
حجت الاسلام نکونام اظهار داشت: اسناد، آثار و عکس های این رخداد بزرگ انقلاب به عنوان یک سند برای آیندگان باقی خواهد ماند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: بیش از 33 برنامه محوری همزمان با سالروز یوم الله 12 فروردین ماه در این استان برگزار می شود.

علی گرجی در این نشست افزود: برپایی نماز وحدت در 12مکان، نماز شکر در 33 مکان، برپایی مراسم جشن و برگزاری مسابقه های برنامه علمی، فرهنگی و ورزشی ازمهم ترین برنامه های اجرایی این روز است.
وی تصریح کرد: باید فضای روز 12 فروردین 92 را با اجرای برنامه های ابتکاری، برای مردم مناسب و جذاب کرد تا نسل جوان، بیشتر با دستاوردهای روز 12 فرودین آشنا شود.

گرجی گفت: در دهه فجر امسال بیش از 339 کمیته شهری و روستایی در استان چهارمحال و بختیاری فعال شد. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: افزایش آگاهی عمومی نسبت به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و تبیین کارآمدی آن و تقویت امید در مردم به ویژه نسل جوان نسبت به آینده روشن نظام جمهوری اسلامی از اصول اساسی حاکم بر برنامه های این ستاد بود.
وی گفت: عمومی و فراگیر بودن برنامه ها و متناسب بودن برنامه ها با روح حاکم بر نظام جمهوری اسلامی، استفاده از مشارکت و همفکری مردم و نهادهای غیر دولتی، استفاده از هنر و رسانه و همفکری هنرمندان در برگزاری برنامه ها و توجه به نشاط آفرینی و امید بخشی به مردم از برنامه های این ستاد در بزرگداشت سی و چهارمین دهه فجر استان چهارمحال و بختیاری بود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.