دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان دماوند گفت: بیش از دوهزارنفر از مدیران و مسوولان شهرستان آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی سال 92 هستند.

ˈابراهیم اکبریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان دماوند شرح وظایف کمیته های 19 گانه را با هدف فراهم کردن موجبات رضایتمندی و آسایش بیشتر مسافران نوروزی ابلاغ کرده است.

وی ارائه خدمات شهری، رفاهی، امنیتی، انتظامی، راهداری، بهداشتی ودرمانی، امداد ونجات جاده ای، حمل و نقل و ترافیک جاده ای، اطلاع رسانی و راهنمایی به مسافران، دریافت پیشنهاد، انتقاد و رسیدگی به شکایات، خدمات اسکان و اقامت مسافران نوروزی، برنامه های فرهنگی، اجتماعی و هنری و امدادخودرو و خدمات بیمه ای را از رئوس مهم فعالیت های کمیته های نوزده گانه برشمرد.

دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی دماوند گفت: آمار عملکرد کمیته ها و دستگاه های اجرایی طرح استقبال از نوروز در فرم های ضمیمه به صورت روزانه جمع آوری و به استان تهران ارسال می شود.

اکبری افزود: علاوه بر گزارش عملکرد روزانه و نتایج بازرسی مسوولان استانی و معاونین فرمانداری نیز جمع آوری می شود و به صورت گزارش نهایی در اسرع وقت تا چهاردهم فروردین ماه 92 به استان تهران فرستاده خواهد شد.

وی با بیان خدمات رسانی متمرکز ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی گفت: علاوه بر کمیته های نوزده گانه سایر ادارت اجرایی از قبیل اداره برق، آب، گاز، مخابرات، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، اوقاف و امورخیریه و شهرداران نیز ملزم به همکاری و خدمات رسانی هستند.

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی دماوند به اهمیت گردنه کوهستانی امام زاده هاشم با توجه به برخورداری از حجم تردد بالای مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: دادن امکانات مستقل به متولیان این امام زاده به منظور کنترل و جلوگیری از حوادث ناشی از برف و کولاک های احتمالی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

اکبری ادامه داد: کار ستاد تسهیلات نوروزی از 25 اسفند 91 آغاز می شود و تا چهاردهم فروردین ماه 92 ادامه دارد.

وی گفت: شهرستان دماوند در طرح استقبال واسکان مسافران نوروزی در سال 91 در سطح استان تهران رتبه نخست را کسب کرد و امیدواریم در سال جدید نیز بتوانیم با تلاش و کار مضاعف خدمات شایسته ای را به مسافران ارائه دهیم./س


برچسب ها: دماوند ، مسافران ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.