باید در فواصل کاری حتما زمانی را به استراحت اختصاص داد، پس از حداکثر یک ساعت فعالیت و کار در منزل ضرورت دارد تا دقایقی را به دراز کشیدن اختصاص دهید.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران اراک برای حفظ سلامت بدن باید هنگام خانه تکانی در انجام امور منزل برنامه ریزی و مدیریت خاصی اعمال شود، گفت: کارها باید به نوبت و به تدریج انجام شود.

باید در فواصل کاری حتما زمانی را باید به استراحت اختصاص داد، پس از حداکثر یک ساعت فعالیت و کار در منزل ضرورت دارد، دقایقی را به استراحت کردن به صورت دراز کشیدن اختصاص دهید.

همانگونه که در انجام فعالیت‌های مختلف باید وضعیت طبیعی و صحیح ستون مهره‌ها حفظ شود، پس از خستگی ناشی از کار و استراحت روی راحتی و تماشای تلویزیون و یا صرف غذا نیز باید وضعیت طبیعی ستون مهره‌ها خصوصا مهره‌های گردنی که هنگام انجام کار فشار زیادی را تحمل می‌کنند در وضعیتی کاملا مناسب قرار گیرد.

هنگام کار و استراحت باید ستون فقرات در وضعیتی باشد که گوش‌ها، شانه‌ها و مفاصل ران ولگن در یک سطح قرار گیرند به گونه‌ای که ستون فقرات سه قوس گردنی، پشتی و کمری خود را حفظ کرده، مهره‌های کمر نیز در حالت کشیده و آزاد نه خمیده و تحت فشار قرار گیرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.