فرماندار چالدران گفت: برای استفاده اصولی از اراضی ملی باید برنامه‌ریزی‌های لازم انجام گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه احمدرضا قلی‌پور در جلسه‌ای به مناسبت هفته منابع طبیعی در محل سالن شهید باهنر فرمانداری چالدران تشکیل شده بود، اظهار داشت: اجرای طرح‌های صیانت از جنگل‌ها و مراتع باید بیش از این در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه صیانت از مراتع وظیفه تمام اقشار جامعه است، تصریح کرد: باید این موضوع را به صورت یک فرهنگ در جامعه پیاده کرد.

قلی‌پور با بیان اینکه باید منابع طبیعی را برای نسل‌های آینده نیز حفاظت کرد، افزود: این منابع برای نسل‌های آینده نیز باید حفظ شوند و برای این منظور لازم است تا به نحو احسن در راستای نگهداری و استفاده اصولی از این منابع تاکید شود.

وی با بیان اینکه در این زمینه باید تمام دستگاه‌های متولی پای کار آیند، خاطرنشان کرد: نگهداری و حراست از منابع طبیعی همت جمعی را می‌طلبد.

فرماندار چالدران ادامه داد: اراضی ملی نیز یکی دیگر از این منابع هستند که برای استفاده اصولی از آن‌ها باید برنامه‌ریزی‌های لازم انجام گیرد.

قلی‌پور تصریح کرد: واگذاری اراضی ملی به طرح‌های توسعه کشت و صنعت و سایر مصارف باید به صورت برنامه‌ریزی شده و اصولی انجام گیرد تا در آینده دچار مشکل نشویم./س

برچسب ها: ملی ، چالدران ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.