"سامر العيساوي" زنداني فلسطيني كه به مدت 223 روز در اعتصاب غذا به سر مي برد روز گذشته اعتصاب غذاي تر خود را آغاز كرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل ازخبرگزاري معا ، "جواد بولس" وكيل اين زنداني فلسطيني ضمن اعلام اين خبر افروده است كه سامر العيساوي از روز دوشنبه بطور كامل آشاميدن مايعات را متوقف كرده است. وي در اعتراض به بستن دستبند و پابند اجباري از سوي صهيونيست ها به تختش در بيمارستان دست به اعتصاب غذاي تر زده است. وكيل وي اظهار داشته كه وي حتي در حمام نيز از آشاميدن آب خودداري مي ورزد. وي افزوده است كه زندانبانان صهيونيست اين زنداني مقاوم فلسطيني را به شيوه اي "غير انساني" به تخت بسته اند. وي اظهار داشته كه زماني كه با اتاق عيساوي در بيمارستان وارد شده اند مشاهده كرده كه هفت زندانبان صهيونيست به اجبار قصد خوراندن غذا به اين زنداني فلسطيني را داشته اند تا او را آزار دهند. پزشكان بيمارستان از اعتصاب غذاي تر وي اعلام نگراني كرده اند و اظهار داشته اند كه بدين خاطر فشار خون وي بسيار كاهش يافته است و احتمال شهادت وي وجود دارد. 
عيساوي در تاريخ 7 جولاي بازداشت شد و از تاريخ 1 آگوست در اعتراض به بازداشت غير قانوني اش دست به اعتصاب غذا زد. وي از اواخر ماه فوريه به از زندان "رمل" به مركز درماني "كاپلان" انتقال يافته است. 








اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار