به 5 هزار دانشجویی دانشگاه پیام نور در 40 رشته مقطع کارشناسی ارشد آموزش الکترونیکی داده می شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛ زياری، رئیس دانشگاه پیام نور صبح امروز در چهارمین جشنواره رسانه آموزش عالی علم و فناوری و روابط عمومی های برتر که در سالن همایش های دانشگاه های پیام نور برگزار شد طی سخنرانی گفت: دانشگاه پیام نور در سال 67 و 68 شکل گرفت و در دولت های نهم و دهم توسعه کمی و کیفی خوبی داشته است.

چنانچه در دولت دهم حدود 700 هزار متر مربع فضای آموزشی یعنی تقریباً دو برابر قبل از دولت دهم به این مجموعه آموزشی اضافه شده ست.

وی افزود: از 2399 عضو هیات علمی در دولت دهم به 400 هزار عضو هیات علمی رسیده ایم چنانچه ورودی های دانشجویانی که به دانشگاه پیام نور تمامی از سازمان سنجش بوده و هیچ ورودی خارج از این سیستم نداشته ایم مگر این که مجوز آن را از شورای گسترش دریافت کرده ایم.

وی به افزایش رشته های مقاطع مختلف دانشگاهی در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: قبل از دولت دهم تعداد رشته های مقطع کارشناسی ارشد 50 و مقطع دکتری 28 مورد بوده است که هم اکنون به ترتیب به 109 و 70 رشته افزایش داشته است.

وی افزود: ایجاد رشته های فنی و مهندسی با امکانات لازم، تقویت آموزش الکترونیکی در دانشگاه پیام نور هم اکنون محقق شده چنانچه در 40 مورد رشته های مقاطع کارشناسی ارشد رشته آموزش الکترونیکی به 5 هزار دانشجو آموزش داده می شود.
همچنین 12 هزار دانشجو در کلاس های آموزش الکترونیکی ، آموزش از لحاظ توسعه را می بینند.

وی اظهار داشت: همچنین در دولت دهم توسعه کیفی اعضای هیات علمی در این دانشگاه محقق شده چنانچه در حال حاضر 30 درصد از 4 هزار استاد این دانشگاه در مرتبه استادیاری به بالا هستند.

وی به تعداد دانشجویان این دانشگاه در مقاطع مختلف دانشگاهی اشاره کرد و گفت: بیشترین دانشجویان این دانشگاه در مقطع کارشناسی در حال تحصیل هستند و این در حالی است که 50 هزار دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و 1500 دانشجو در مقطع دکتری در این دانشگاه در حال تحصیل هستند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار