رئیس سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر گفت: شب گذشته 74 دستگاه زنده یاب از طریق سازمان تدارکات پزشکی وارد کشور شده است.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران دکتر رستمی رئیس سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر در مراسم رونمایی از سیستم توزین اتوماتیک در کارخانه دارو سازی سها با بیان این که سال آینده خبر های بسیار خوشی در حوزه دارویی و تجهیزات پزشکی خواهیم داشت گفت: طی 6 ماهه آینده خبرهای خوبی در حوزه تولیدات دارویی مختلف و تجهیزات پزشکی شاهد خواهیم بود.

وی افزود: شب گذشته 74 دستگاه زنده یاب از طریق سازمان تدارکات پزشکی وارد کشور شد که در رخداد های طبیعی مورد استفاده قرار گیرند.

رئیس سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر ادامه داد: دستگاه های زنده یاب برای اولین بار شب گذشته وارد کشور شدند که برای اولین بار این دستگاه ها در کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

در ادامه دکتر علیزاده مدیر عامل شرکت تجهیزات پزشکی سها با اشاره به این که در حوزه سوزن و سرنگ انسولین کمبودی نداریم اظهار کرد: امسال ظرفیت تولید سرنگ انسولین را از 80 میلیون به 120 میلیون افزایش داده ایم.

وی با تاکید بر این که هر کس نیاز به سرنگ و انسولین دارد به هر میزان که باشد تامین کنیم تصریح کرد: کمبود فیلتر تالاسمی نیز تکمیل می شود.

وی در پایان با اشاره به این که 1 میلیون باندز برای بیماران دیالیزی آماده تولید است خاطر نشان کرد: به مردم اطمینان می دهیم که در حوزه تولید صافی دیالیز نیز از نظر تامین هیچ مشکلی نداریم./ع2


برچسب ها: هلال ، پزشکی ، سرنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار