کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان امروز سرعت وزش باد در زاهدان به 75 کیلومتر در ساعت برسد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،رضا آزاد منش اظهار کرد: در 24 ساعت آینده در نواحی مرکزی به خصوص محور نصرت آباد به بم، افزایش شدت باد به همراه تشدید گرد و غبار و اختلال در تردد را خواهیم داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز و فردا در استان بارندگی‌های پرداکنده خواهیم داشت، گفت: پیش بینی می شود، ابتدا در نواحی شمالی و سپس در جنوب شرقی رگبار و رعد و برق حادث شود.

‌کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان، دریای عمان را تا 48 ساعت آینده مواج عنوان کرد و در مورد وزش باد در زاهدان افزود: در حال حاضر سرعت باد در زاهدان 34 کیلومتر بر ساعت است که پیش‌بینی می شود تا پایان امروز به 75 کیلومتر در ساعت هم برسد.

آزادمنش، زابل و زهک را با دمای هوای 8 درجه سانتی گراد بالای صفر، خنک ترین شهرستان‌های استان و راسک را با دمای هوای 32 درجه سانتی گراد، گرم‌ترین نقطه عنوان کرد.

وی تداوم سیستم جاری (وزش باد و رگبارهای پراکنده باران) را تا روز چهارشنبه دانست و پیش بینی کرد: این سیستم در چهارشنبه از استان خارج می شود.

منبع:خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: باد ، زاهدان ، وزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.