عضو کميسيون اقتصادي مجلس گفت: تداوم هدفمندي يارانه‌ها نياز به مديريت مطلوب‌تري دارد و بايد با دقت و وسواس بيشتري انجام گيرد، لذا از اين‌رو توقف اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها بهترين اقدام مجلس در سال 91 بود.

سیدناصر موسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران  بهترين اقدام مجلس در سال 91 را توقف اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها عنوان کرد و گفت: متاسفانه با اجراي ناقص فاز اول قانون هدفمندي يارانه‌ها،قيمتها افزايش و به دنبال آن تورم به وجود آمد که در صورت اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها، افزايش قيمت‌ها زندگي مردم را مختل مي‌کرد، لذا اين اقدام مجلس، اقدام مثبتي بود که از سوي نمايندگان انجام شد. 
 
وي در ادامه بدترين خاطره خود از مجلس در سال گذشته را حوادث روز 15 بهمن دانست و افزود: در جريان بررسي طرح استيضاح وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي اتفاقاتي رخ داد که اين اتفاقات زيبنده نظام نبود.

توليد و اشتغال اولويت دولت و مجلس در سال جديد باشد


 عضو کميسيون اقتصادي مجلس درباره مهمترين اولویت کشور درسال جدید نيز اظهار داشت: توجه به بحث تولید و اشتغال و همچنین رفع گرانی و تورم باید اولویت مجلس و دولت در سال جدید قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به سیاست‌های کلی نظام و بیانات مقام معظم رهبری در تأکید بر ساماندهی امور اقتصادی کشور، افزود: توجه به تولید، اشتغال را سامان می‌دهد، لذا در این زمینه دولت و مجلس باید با برنامه‌ریزی و همکاری در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید ملی و توجه به اقتصاد مقاومتی که راه برون رفت از مشکلات پیش‌رو است گام بردارند.

انتهاي پيام/


برچسب ها: مجلس ، یارانه ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار