عضو کميسيون اقتصادي مجلس گفت: تشخيص‌هاي فردي و برداشت‌هاي تفسيري از قانون دولت را دچار مشکل کرده است لذا دولت آينده بايد پاي‌بند به همه قوانين کشور به‌خصوص قانون اساسي باشد.

ناصر عاشوري قلعه‌رودخاني نماينده فومن و شفت در مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به عملکرد دولت نهم و دهم گفت: عملکرد هر دولتي محاسن و معايبي دارد که در خصوص دولت احمدي‌نژاد مي‌توان گفت دولت وي فعال بوده و با شعارهاي جديدي کار کرده است.

عضو کميسيون اقتصادي افزود: سرعت بخشيدن به پروژه‌هاي عمراني کشور به‌ويژه در بخش‌هاي راه‌سازي، سدسازي و توجه به مناطق محروم و مسکن مهر از نقاط قوت دولت احمدي‌نژاد است.

وي عدم ثبات مديريت را از نقاط ضعف دولت نهم و دهم دانست و اظهار داشت: بي‌ثباتي مديريت سازمان‌ها و تعويض چندين مدير در مجموعه‌هاي دولتي مانع از برنام‌ريزي و اجراي درست وظايف مديران و مسئولان شده است، مثلا وي چندين بار، رئيس مديران سازمان حج و زيارت و گردشگري را عوض کردند.

عاشوري قلعه‌رودخاني ادامه داد: برداشت‌هاي شخصي، پاي‌بندي ضعيف به قانون و عمل بر مبناي تشخيص شخصي از مهمترين نقاط ضعف و منفي دولت احمدي‌نژاد است در حالي که قانون اساسي وظايف همه را به‌خوبي روشن کرده و هرکسي نمي‌تواند مفسر قانون باشد.

نماينده فومن و شفت تصريح کرد: با توجه به اينکه قانون اساسي تکاليف و وظايف همه قوا را به درستي مطرح کرده است لذا بعضي کارهاي دولت، ‌دو قوه ديگر را در جهت دفاع از حقوق خود به واکنش وادار کرده و خود دولت را دچار دردسرهايي کرده است.

عضو کميسيون اقتصادي مجلس در پايان خاطرنشان کرد: تشخيص‌هاي فردي و برداشت‌هاي تفسيري از قانون دولت را دچار مشکل کرده است لذا دولت آينده بايد پاي‌بند به همه قوانين کشور به خصوص قانون اساسي باشد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: عملکرد ، دولت ، قانون ، برداشت ، تفسیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار