مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: زمینه توسعه فعالیت سازمان های مردم نهاد سمن ها در دولت احمدی نژاد، بیش از گذشته فراهم شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

علیرضا اکبرپور، در کارگاه آموزشی تامین منابع مالی سمن ها افزود: سازمان های مردم نهاد، با کارگروهی منسجم می توانند زمینه رشد مالی و فکری خود را فراهم کنند.

وی، از تامین منابع مالی به عنوان مهم ترین موضوع سازمان های مردم نهاد برای ادامه فعالیت این نهادها یاد کرد و گفت: برای رفع این چالش اساسی، باید گام های موثر برداشته شود.

اکبرپور تصریح کرد: برای تداوم فعالیت های این قبیل موسسه ها، اعتباراتی پرداخت شده تا به اجرای برنامه های خود در زمینه های مختلف تداوم دهند به بعضی از موسسه ها نیز راهکارهای کسب درآمد آموزش داده شد ولی همچنان تعدادی از سمن ها با مشکلات مالی مواجه هستند.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در سازمان های مردم نهاد، ظرفیت های زیادی برای یاری رساندن به دولت و رفع مشکلات مختلف جامعه وجود دارد و باید از طریق رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت برای رونق و توسعه فعالیت سمن ها تلاش شود.

وی، فعالیت سمن ها را موجب افزایش کیفیت برنامه ها به ویژه در زمینه های اجتماعی و فرهنگی دانست و افزود: با توجه به اهمیت بهره مندی از تخصص در اجرای امور، این سازمان ها با بهره مندی از این مهم در چارچوب نظام جمهوری اسلامی به صورت مردمی فعالیت می کنند.

علیرضا اکبرپور، نظارت منسجم و دقیق بر کار سمن ها را خواستار شد./س

برچسب ها: فعالیت ، سمن ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.