آیین اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌های قرآنی آیات شب گذشته در برج آزادی برگزار شد و در این مراسم از برگزیدگان در رشته‌های داستان، مقاله، شعر، خبر و گزارش خبری، عکس و برنامه‌های رسانه ملی تقدیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن ؛  مراسم اختتامیه دومین جشنواره سراسری جلوه‌های قرآن در آیینه نشریات مکتوب و دیجیتال آیات که شب گذشته، 19 اسفند ماه، با حضور سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان قرآن کریمی و فرهنگی کشور در تالار همایش‌های برج آزادی برگزار شده بود؛ از برگزیدگان این جشنواره در رشته‌های داستان، مقاله، شعر، خبر و گزارش خبری، عکس و برنامه‌های رادیو و تلویزیونی تقدیر به عمل آمد.
همچنین پنج رسانه برتر و موفق در نشر و ترویج فرهنگ قرآنی، با موضوع سیمای برتر، صدای برتر، خبرگزاری برتر، نشریه برتر و سایت خبری برتر انتخاب شدند.
در مراسم اختتامیه این جشنواره علاوه بر قدردانی از 22 چهره قرآنی برتر سال با عنوان قرآن‌یاور، از سه کانون تبلیغاتی که در زمینه نشر فرهنگ نورانی قرآن فعالیت دارند، تجلیل به عمل آمد.
 برگزیدگان به شرح زیر است:
 
برگزیدگان بخش مقاله:

سید محسن امین از نشریه وحی به عنوان نفر اول شناخته شد و همچنین در این راستا محسن میرباقری از «نیم‌سالنامه قرآن و حدیث» و  مرضیه ابوالحسنی نیارکی از خبرگزاری شبستان به عنوان نفرات دوم و سوم شناخته شدند.
 
برگزیدگان بخش شعر:
 
هیئت داوران در این بخش از علیرضا قزوه و علی فردوسی به عنوان نفرات برتر اول و دوم تقدیر کردند و همچنین اثری را به هعنوان نفر سوم انتخاب نکردند.
 
برگزیدگان بخش عکس:
 
داوران این دوره جشنواره از علی محمدی برای کسب رتبه اول، حمید موقر برای رتبه دوم و نقی خوش خلق برای رتبه سوم تجلیل کردند. همچنین در این بخش داوران غلام رضا بنی اسدی از روزنامه خراسان را شایسته تقدیر دانستند.
 
برگزیدگان بخش داستان:
 
هیئت داوران این دوره جشنواره از کبری بابایی از مجله همشهری بچه ها، احمد صادقی اردستانی از مجله بشارت و  مریم قاسم احمد از جله ترنم وحی به عنوان نفرات برتر تجلیل کردند. در این بخش داوران خانم سوسن تاقدیس را به علت تعدد آثار شایسته تقدیر دانستند.
 
برگزیدگان بخش خبر:
 
زهره سعیدی از  روزنامه ایران، لیلا محمدی از ایکنا و حمید نورشمسی از خبرگزاری مهر تقدیر شدند. در این بخش داوران خبرگزاری شبستان را به علت ویژه‌نامه «مهر و مرهم» شایسته تقدیر دانستند.
 
برگزیدگان بخش برنامه های رادیویی و تلویزیونی:
 
برنامه «اسرا» به تهیه کنندگی علی اکبری برای رتبه اول، برنامه «ضحی» به سردبیری  مونا توسلی وتهیه کنندگی  منیژه جوادی برای رتبه دوم، «درس‌هایی از قرآن» به تهیه‌کنندگی زهرا چخماقی برای رتبه سوم تقدیر شدند.
در این بخش داوران سید وحید مرتضوی مجری برنامه «اسرا» و برنامه‌های «شب آسمانی»، «سمت خدا» و «تا نیایش» را شایسته تقدیر دانستند./ص
برچسب ها: جشنواره ، رسانه ، قرآنی ، آیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار