نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال گفت: سال آینده شاهد حضور حداقل 10 تیم در لیگ برتر خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان صدیقه کعبی زاده افزود: از اردیبهشت سال آینده تیم هایی که تصمیم دارند در لیگ شرکت کنند باید به صورت سازمان یافته تمرینات خود را آغاز کنند.
وی بااشاره به اینکه نقل و انتقالات بازیکنان در باشگاه ها نیز باید در فاصله زمانی مشخصی انجام شود، گفت: براساس مقررات، دوازدهمین لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور از مهر سال آینده آغاز می شود.
نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال ابراز امیدواری کرد که سال آینده شاهد حضور فزاینده تیم ها از لحاظ کمی و کیفی باشیم.
وی افزود: تیم های دانشگاه آزاد اسلامی تهران و شهرداری سمنان از دسته یک به لیگ برتر راه یافته اند و سال آینده به جمع تیم های لیگ بانوان خواهند پیوست.
کعبی زاده اظهار کرد: تیم سنگتاش شیراز نیز درخواست سهمیه لیگ برتر داده است و پس از ارسال اساسنامه حضور این تیم در لیگ برتر بررسی و با نگاهی مثبت شرکت داده خواهد شد.
وی در باره برگزاری لیگ امسال نیز گفت: کیفیت بازی های لیگ بانوان بسیار خوب بود و میزبانی استان ها طبق استانداردها صورت گرفت.
نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال کشور همچنین عملکرد مربیان را در این دوره خوب ارزیابی کرد و گفت: آنان بخوبی تیم های خود را هدایت کردند.
کعبی زاده، یکی از دیدارهای جذاب لیگ امسال را بازی تیم های ستاره های پارس و گیتی پسند و متین ورامین و ذوب آهن بیان و تصریح کرد: در این دوره بازی ها، شاهد افزایش سطح فنی تیم ها بودیم.
وی اظهار کرد: تمام سعی ما در برگزاری منظم دیدارهای لیگ بانوان بود اما گاهی به دلیل لغو شدن پروازها و مشکلات تیم ها در زمینه امتحانات دانشگاه ناچار به تغییر زمان بازی ها شدیم/س

برچسب ها: اصفهان ، والیبال ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.