دفتر تحکیم وحدت با اقتدار در راستای ارزش‌های انقلابی همچنان در مسیر اساسنامه اصیل خود حرکت خواهد کرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، محمدعلی اسلامی دبیر تشکل دفتر تحکیم وحدت، در یادداشتی به بازشناسی دوستان و دشمنان دفتر تحکیم وحدت پرداخته که مشروح آن به شرح زیر است:

بسمه تعالی

خانه‌هاشان بلند و همت پست *** یا رب این هر دو را برابر کن

دفتر تحکیم وحدت را همه می‌شناسند، هم دوستان می‌شناسند و هم دشمنان، هم انقلابی‌ها می‌شناسند و هم ضدانقلاب، هم دانشجویان می‌شناسند و هم مردم، هم بنیانگذار انقلاب اسلامی می‌شناخت و هم مقام معظم رهبری، هم نظام اسلامی می‌شناسد و هم نظام سلطه؛ همه می‌دانند که دفتر تحکیم وحدت ریشه در انقلاب اسلامی دارد، با خون شهدای خود آبیاری شده و با مجاهدت اعضا تنه تنومند خود را از انواع تهدیدهای درونی و بیرونی در امان نگه داشته است تا از ثمره شیرین وحدت بهره‌مند شود و اینگونه است که امام راحل نیز رسالت انجمن های اسلامی را رسالت انبیا بیان می‌نماید.

 به راستی چرا دفتر تحکیم وحدت در کانون توجه همه قرار داشته، دارد و خواهد داشت؟ می‌دانیم دفتر تحکیم وحدت به مُر مرامنامه، متن اساسنامه و روح راهبردها و عملکردهای خود از قبل از انقلاب تا کنون همواره منادی وحدت کلمه حول محور مبانی و آرمانهای انقلاب اسلامی و نیز رکن رکین آن یعنی ولایت مطلقه فقیه بوده است. نگاهی به مرامنامه و اساس نامه دفتر تحکیم وحدت مهر تاییدی خواهد بود بر ادعای فوق. از دیگر سو سیره عملی و منش علنی دفتر تحکیم همواره مویدی مبین بوده است.

 با اندکی تامل می‌توان تایید کرد که سیاست طراحی شده و تجربه شده دشمنان دون مایه خارجی، عاملان داخلی و هرزه نویسان خبرساز اما بی‌خبر از اخلاق، آن هم با سیاستی ایستا و در ظاهر به نام دانشجو، ولی در باطن بر ضد دانشجو و تشکل‌های دانشجویی به دنبال ایجاد اختلاف، تفرقه و انشعاب در بین دانشجویان و اتحادیه‌های حامی وحدت کلمه می‌باشند و زهی خیال باطل!

 همه می‌دانند که این دانشجویان در اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مسلمان بودند که با فداکاری و جانفشانی خود موجب به ثمر نشستن انقلاب شکوهمند اسلامی شدند، همه می‌دانند که این دانشجویان بودند که نقش موثری در شکل‌گیری انقلاب فرهنگی و استمرار آن داشتند، همه می‌دانند که این دانشجویان بودند که در خط مقدم هشت سال دفاع مقدس قرار داشتند، همه می‌دانند که این دانشجویان بودند که با ورود خود در دیگر تشکل‌ها و نهادهای دانشجویی موجب رشد و تثبیت آنها شده‌اند، همه می‌دانند این دانشجویان بودند که با اتکا به مرامنامه و اساس‌نامه اصیل خود و پس از اطلاع از نیت شوم دشمنان مبنی بر نفوذ در دفتر تحکیم وحدت و ایجاد اختلاف انشعاب و در نهایت تضعیف وحدت، خود با مجاهدت بسیار به پالایش درونی پرداختند و عناصر غیر خودی و منافق را که در راس آن طیف موسوم به علامه قرار داشت را از مجموعه دفتر تحکیم اخراج نمودند به گونه‌ای که امروز همگان یک مجموعه واحد و یکپارچه را از دفتر تحکیم وحدت می‌شناسند که کاملا در مسیر مرامنامه ، اساسنامه و اهداف انقلاب اسلامی گام بر می‌دارد.

آری! افتخارات فوق بدست نیامد مگر در سایه وحدت کلمه و اتحاد در مجموعه دفتر تحکیم وحدت و چگونه می توان همه این افتخارات را در سایه انشعاب و اختلاف تفسیر نمود و باید دانست که نتیجه اختلاف و انشعاب، اضمحلال و رکود است و نه این همه پویایی و افتخار؟!

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مسلمان هرچند در شکل‌گیری انقلاب اسلامی نقش به سزایی داشتند اما خود را فرزند راستین امام و انقلاب اسلامی و نیز وارث همه ارزش‌ها و آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران می‌دانند. همان طور که دشمنان جمهوری اسلامی ایران در طول این 34 سال از تمام ظرفیت‌ها و راه‌های ممکن از جمله حمله نظامی، نفوذ در بدنه مسئولین نظام (بنی صدر خائن)، انواع تحریم‌ها، ایجاد اختلاف و انشعاب در بین مردم (جریان‌های خلق عرب، خلق کُرد، پان ترکیسم و . . . ) استفاده کرده تا به گمان خودشان بتوانند این ملت را به زانو درآورند و از میان بردارند اما به حول و قوه الهی نتوانستند و امروز این ایران اسلامی است که با اقتدار توانسته است همه مشکلات گذشته را پشت سر بگذارد و اکنون هیچ کس شائبه استحاله، انشعاب و تفرقه را در مورد ایران به کار نمی برد مگر آنکه مغرضانه به دنبال ایجاد انشعاب و تفرقه باشند.

 دفتر تحکیم وحدت نیز با اقتدار پس از پشت سر گذاشتن فراز و نشیب‌های گوناگون و کسب افتخارات بسیار، کماکان در مسیر مستقیم خود مبتنی بر مرامنامه و اساسنامه اصیل خود حرکت خواهد نمود و با تمام توان در مقابل دشمنان وحدت کلمه که خواهان تضعیف و انشعاب دفتر تحکیم وحدت هستند خواهد ایستاد و کما فی‌السابق همانطور که به پالایش درونی نیروهای غیر خودی و منافق پرداخته است امروز نیز در راستای حراست و صیانت از ارزش‌های اصیل دفتر تحکیم وحدت، با هر عنصر نفوذی و منافق که قصد دارد به نام دفتر تحکیم وحدت و به کام جریان‌های معاند و انحرافی اقدام نماید، برخورد قاطعانه و قانونی خواهد نمود.

در پایان به همه مسئولین و نهادها و رسانه‌های جمعی هشدار میدهیم در راستای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر عدم اختلاف افکنی و حفظ وحدت حرکت نمایند و از هرگونه اختلاف افکنی به شدت پرهیز نمایند تا به عنوان خائن به ملت و ارزشهای انقلاب اسلامی شناخته نشوند.

و السلام علی من اتبع الهدی

 محمد علی اسلامی/ دبیر تشکیلات دفتر تحکیم و حدت

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار