اميريان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مسئولان قانون اساسي و منويات مقام معظم رهبري را فصل‌الخطاب بدانند

دبير سابق دفتر تحکيم وحدت با اشاره به وظيفه مسئولان جهت حفظ آرامش در کشور گفت: مسئولان با دوري از اختلافات سياسي تلاش خود را در جهت تأمين معيشت مردم به کار گيرند و در رفتار خود قانون اساسي و منويات مقام معظم رهبري را فصل‌الخطاب قرار دهند.

مهدي اميريان دبير سابق دفتر تحکيم وحدت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فصل‌الخطاب بودن قانون و تأکيدات مقام معظم رهبري در اين زمينه گفت: مسئولان بايد با فصل‌الخطاب قرار دادن قانون براي حفظ آرامش کشور تلاش کرده و تأمين معيشت مردم را در اولويت قرار دهند.

وي با بيان آنکه  تبيين بودجه سال جاري کشور به زمان زيادي نيازمند است، خاطر نشان کرد: کشور ايران داراي ظرفيت‌هاي قانوني و مستدلي است که مسئولان بايد توجه به آن را در اولويت‌هاي کاري خود قرار دهند.

اميريان ادامه داد: تعيين بودجه سال جاري کشور يکي از مواردي است که در قانون اساسي جزئيات آن به خوبي بيان شده است و بهتر است مسئولين با توجه به موارد قانوني مانند زمان معيني که بايد بودجه در اختيار قوه مقننه قرار گيرد را رعايت کرده تا بتوان در زمان مناسب موارد آن را بررسي کرد.

دبير سابق دفتر تحکيم وحدت با اشاره به وظيفه مسئولان براي حفظ آرامش کشور تصريح کرد: دستگاه‌ها بايد توجه ويژه‌اي نسبت به تلاش دشمنان در زمينه متشنج نشان دادن وضعيت کشور داشته باشند و با اقدامات خود کاري انجام ندهند که به سود دشمن باشد و موجب برهم زدن انسجام ملي کشور شود.

اميريان اضافه کرد: مسئولان بايد با صبوري و درايت بيشتري موضوعات را رصد کرده و تمام تلاش خود را در جهت وحدت به کار گيرند و دستورات قانون اساسي را در اولويت کاري خود قرار دهند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: تحکیم ، وحدت ، قانون ، بودجه ، مسئولان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار