مسئول كميسيون حوزه و دانشگاه با بيان اين‌كه دستگاه قضايي كشور در راستاي استقلال و فصل‌الخطاب قراردادن قانون گام برداشته است، خاطرنشان كرد: اميدواريم عملكرد دستگاه قضايي در كشور استمرار داشته باشد تا از بروز چنين مواردي در كشور جلوگيري شود.

"سيد جواد حسيني" مسئول كميسيون حوزه و دانشگاه دفتر تحكيم وحدت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، ضمن تقدير از "دستگاه قضايي" كشور براي رسيدگي به جرم متخلفان اقتصادي در پرونده سه‌هزار ميلياردي گفت: انتظاري كه همه مردم و به‌خصوص دانشجويان از دستگاه قضايي داشتند، رسيدگي سريع به اين پرونده بود كه با تلاش مسئولان دستگاه قضايي به آن رسيدگي شد و برخورد مناسبي با افرادي كه در اين زمينه مرتكب تخلف شدند، صورت گرفت.

وي با بيان اين‌كه عملكرد مثبت دستگاه قضايي ثابت كرد كه ملاك اين دستگاه در عملكرد تنها قانون است، خاطرنشان كرد: عملكرد دستگاه قضايي عمكرد خوب و مثبتي بود كه مي‌تواند آثار بازدارنده‌اي در كشور به همراه داشته باشد و از بروز چنين مفاسدي را در كشور جلوگيري خواهد كرد.

مسئول كميسيون حوزه و دانشگاه در ارزيابي به هجمه BBC و رسانه‌هاي بيگانه به حكم اعدام مفسدين اقتصادي اظهار داشت: انتظار چنين برخوردي از رسانه‌هاي بيگانه دور از ذهن نبود كمااين‌كه اگر برخوردي نيز با اين مجرمان صورت نمي‌گرفت، نيز اين رسانه‌هاي بيگانه اقدامات دستگاه‌هاي قضايي را زير سوال مي‌بردند، بنابراين اين اقدامي بود كه بايد صورت مي‌گرفت و دستگاه قضايي نيز آن را به نحو احسنت انجام داد.

حسيني ادامه داد: دستگاه‌ها اجرايي كشور بايد ملاك خود را بر قانون بگذارند چراكه ملاك تصميم‌گيري در جمهوري اسلامي ايران قانون است و افراد در مقابل با يكديگر از حقوق مساوي برخوردار هستند كه عملكرد مثبت دستگاه قضايي نيز اين امر را اثبات كرد.

مسئول كميسيون حوزه و دانشگاه با بيان اين‌كه  دستگاه قضايي كشور در راستاي استقلال و فصل‌الخطاب قراردادن قانون در كشور گام برداشته است، خاطرنشان كرد: اميدواريم اين عملكرد در كشور مقطعي نبوده و استمرار داشته باشد تا شاهد بروز چنين مفاسدي در كشور نباشيم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار