سخنگوي دستگاه قضا گفت: ستاد ویژه پيشگيري از جرايم انتخاباتي تشكيل شده كه علاوه بر رصد مسائل در زمان لازم اطلاع‌رسانی می‌کند و پیام‌ها از طریق این ستاد ابلاغ می‌شود.

 به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمين "غلامحسین محسنی اژه‌ای" در چهل‌و چهارمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه که امروز دوشنبه 30بهمن ماه در حوزه ریاست قوه برگزار شد، از تشکیل یک ستاد ویژه پیشگیری از جرایم انتخاباتی خبر داد و گفت: این ستاد ویژه برای انتخابات پیش رو تشکیل شده است و علاوه بر رصد مسائل در زمان لازم اطلاع‌رسانی می‌کند و پیام‌ها از طریق این ستاد ابلاغ می‌شود.  
 
وی تصریح کرد: کسانی که از روی غفلت مسائل خلاف قانون داشته باشند توسط این ستاد متذکر می‌شوند و در صورت لزوم برخورد متفاوتی در قبال آنها اعمال می‌شود.  
 
حجت‌الاسلام والمسلمين محسنی اژه‌ای با بیان اینکه اولین جلسه ستاد مرکزی ویژه فردا بعدازظهر در دادستانی کشور تشکیل می‌شود، اظهار داشت: این جلسه فردا با حضور معاون پیشگیری از وقوع جرم برگزار و مسائل آن دنبال می‌شود.
 
دادستان کل کشور با اشاره به جریان مافیای مواد مخدر گفت: کسانی که به نوامیس مردم تعرض می‌کنند و امنیت جامعه را به خطر می‌اندازند و در جریان مافیای مواد مخدر با همه توصیه‌ها دست‌بردار نیستند، به اشد مجازات رسانده شدند و چند نفری در چند استان من جمله شیراز و تهران در بحث قاچاق مواد مخدر با بیش از هزار کیلو تریاک و یا 20 کیلو کراک و ... به دار مجازات آویخته شده‌اند.  
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: محسنی ، نشست ، خبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار