کارشناس انگلیسی، غرب را به اتخاذ سیاست های نفاق آمیز در قبال جمهوری اسلامی ایران متهم کرد و گفت غربی ها در مذاکرات با ایران جدی نیستند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ "کریس بامبری" در مصاحبه با شبکه العالم گفت: ایران در دستیابی به توافق با گروه 1+5 جدی است، اما غربی ها در هر مذاکره با ایران درخواست های جدیدی را مطرح می کنند.

به گفته این کارشناس انگلیسی، دستیابی به راه حل درباره موضوع هسته ای ایران امکان پذیر است، زیرا ایران پیوسته تاکید کرده که به دنبال بمب اتمی نیست و با توجه به فتوای مقام معظم رهبری، سلاح هسته ای را حرام می داند.کریس بامبری خاطرنشان کرد که اتهامات غرب بر ضد ایران مبنی بر تلاش برای دستیابی بمب اتمی عامل اصلی نفاق در تعامل غرب با ایران است.

این کارشناس انگلیسی یادآور شد که آمریکا، فرانسه و انگلیس به زرادخانه های عظیمی مجهز هستند و حتی امکانات لازم برای تولید بمب هسته ای را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده اند، و هیچ کس این رژیم را به دلیل داشتن زرادخانه هسته ای تحریم نکرده است.وی با اشاره به تحریم های غرب علیه ایران، گفت: سیاست های دوگانه غرب نشان می دهد که قوانین مورد نظر آنها تنها علیه ایران اجرا می شود و خود که میلیاردها دلار برای تولید بمب اتمی هزینه می کنند، از این قوانین مصون هستند.

کریس بامبری خاطرنشان کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی تمایل زیادی به حمله به ایران دارد و تلاش می کند اوباما را در این راستا با خود همسو کند؛ چون به تنهایی توانایی حمله به تاسیسات هسته ای ایران را ندارد، ولی اوباما تسلیم این خواسته نتانیاهو نخواهد شد.کریس بامبری ابراز امیدواری کرد که مذاکرات ایران با گروه 1+ 5 به نتیجه برسد.



برچسب ها: کارشناس ، ایران ، غرب ، نفاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار