فرمانده سابق نيوهمپشاير آمريکا از حزب جمهوريخواه تاکيد کرد : رئيس جمهور آمريکا در مسئله کاهش کسري بودجه از جمهوريخواهان شکست خورده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ جان سونونو درباره حاصل نشدن توافق ميان دولت و جمهوريخواهان آمريکا درباره حل معضل کسري بودجه و افزايش خودکار کاهش بودجه دولت گفت به نظر من اين اتفاق بيشتر شکستي براي دولت بود و در اين ميان جمهوريخواهان پيروز شدند. به نظر من هشدارهاي باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا در اين خصوص دروغ بود. او طوري صحبت مي کرد گه گويا جهان به پايان خود خواهد رسيد اما اين اتفاق نيفتاد. 

اوباما گفت که هيچ کاري نمي تواند درباره کاهش خودکار بودجه بکند و دستش بسته است در حاليکه اين طور نيست. واقعيت اين است که اوباما و دولت او نمي دانند در چارچوب قوانين بودجه چگونه کار کنند. اگر کارمندان دولت اخراج مي شوند يا ساعت کاريشان کم مي شود، مقصر رئيس جمهور است. به نظر من اوباما در درازمدت متوجه خواهد شد که به تدريج قدرت خود را از دست مي دهد. 

نظرسنجي راسموسن نشان مي دهد از هر سه آمريکايي دو نفر بر اين باور است که سياستهاي اقتصادي دولت اشتباه است و دولت با کاهش بودجه بخشهاي مختلف و افزايش مالياتها اقتصاد را دچار بحران مي کند. مردم مدتها بود که با حرفهاي دولت اوباما حرکت مي کردند اما آنها به تدريج متوجه مي شوند که دولت چه قدر به آنها دروغ گفته و پنهانکاري کرده است. به نظر من با ضعيف شدن هر چه بيشتر رئيس جمهور، موقعيت جمهوريخواهان تقويت شده و رئيس جمهور مجبور به مصالحه مي شود.



برچسب ها: اوباما ، بودجه ، کسری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار