معاون مسکن شهري بنياد مسکن اسلامي از تحويل بخش زيادي از واحدهاي مسکوني تا شهريور 92 و از تمامي واحدها تا پايان سال 92 خبر داد.

جواد حق شناس در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه مقاوم سازي در مسکن مهر شهرهاي زير 25 هزار نفر توسط چند ارگان نظارت مي شود، گفت: علاوه بر نظارت توسط نظام مهندسي کشور، نظارت عاليه از سوي سازمان بازرسي، مرکز تحقيقات راه، مسکن و شهرسازي صورت مي گيرد.

وي ادامه داد: نظارت بر ساخت و ساز و مقاوم سازي مسکن مهر، به طور جدي توسط مالکان پيگيري مي شود.

حق شناس در ادامه تصريح کرد: نمي توان به طور قاطع گفت که کيفيت 2 ميليون واحد مسکن مهر تائيد شده است، اما بسياري از واحدهاي مسکوني در سطح بالايي از کيفيت ساخته شده است.

معاون مسکن شهري بنياد مسکن انقلاب اسلامي، در ادامه اظهار داشت: الگو و نصب کابينت و دکوراسيون در برخي از پروژه ها از جمله صفادشت براي متقاضيان به عنوان نمونه انجام شده که اين خود به عنوان کيفيت داخلي ساختمان مطرح مي شود.

حق شناس با بيان اينکه ساخت بسياري از پروژه هاي مسکن مهر در شهرهاي زير 25 هزار نفر در سال 92 انجام مي شود، گفت: تعداد انبوهي از پروژه هاي مسکن مهر در شهريور ماه سال 92 به متقاضيان تحويل داده مي شود و بخش ديگري تا پايان سال 92 به بهره برداري مي رسد.

وي در ادامه خاطرنشان کرد: بخشي از واحدها تسهيلات را اخذ نکرده اند که همين امر بسيار زمانبر براي متقاضيان است./س
برچسب ها: مسکن مهر ، واحد ، مسکونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار