آرش قنادی گفت: گروه موسیقی سون در لحظه تحویل سال با حضور در یکی از شبکه ای صدا و سیما با مردم همراه می شوند.

آرش قنادی یکی از اعضای گروه موسیقی سون در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: در سریال "زمانه" که چندی پیش از شبکه 3 سیما پخش شد ما نقش بازی نکردیم بلکه در آن سریال خودمان بودیم.

وی ادامه داد: من، امیر قنادی و کیارش پوزشی سعی کردیم در این سریال از حیثیت عوامل موسیقی به خصوص اعضای پاپ دفاع کنیم چرا که مدت ها بود این هنر نزد مردم جلوه واقعی خود را از دست داده بود.

قنادی در رابطه به چگونگی حضورش در این سریال عنوان کرد: از طریق یکی از بستگان با حسن فتحی آشنا شدیم و بعد از بررسی کارهای ما فتحی تصمیم گرفتن که برای اعضای گروه در این سریال نقشی را بگنجاند.

وی بیان کرد: در این سریال از قطعات قبلی ما نیز استفاده شد ولی چند قطعه را نیز بعد از خواندن فیلمنامه به این سریال اضافه کردیم که از جمله آن ها قطعات"احساس شک" ، " هم درد"، " احترام" و خود تیتراژ بود که ترانه های آن ها توسط افشین یدالهی و علیرضا پیروزی سروده شده است و کار آهنگسازی آن را نیز امیر قنادی و کیارش پوزشی انجام داده اند.

آرش قنادی در خصوص حضور اعضای گروه در ویژه برنامه نوروزی صدا و سیما افزود: امسال به احتمال فراوان شب عید میهمان یکی از شبکه های تلویزیونی خواهیم بود تا بتوانیم خاطره خوبی برای مردم رقم بزنیم همچنین خیلی دوست داریم که قطعه " بوی عید" را که سال گذشته آماده کرده بودیم را نیز اجرا کنیم./ي2
برچسب ها: سون ، تحویل ، سال ، موسیقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار