مدیر آستان مقدس امامزاده معصوم (ع) گفت: سالیان سال است که هیات‌ها در امامزاده معصوم (ع) به اجرای برنامه‌های مذهبی و فرهنگی می‌پردازند.

سهیل سهیلی، مدیر آستان مقدس امامزاده معصوم (ع) درباره فعالیت‌های این امامزاده در طول سال بخصوص ایام محرم و صفر گفت: ما در دهه محرم هر سال با حضور چهار هیئت مذهبی فعال مراسم پرشوری برپا می‌کنیم. این مراسم‌ها هرروزه در دو شیفت یعنی از ساعت ۱۶ تا اذان مغرب و بعد از اذان مغرب و عشاء تا ساعت ۲۳ شب برگزار می‌شود، که شامل سخنرانی، عزاداری و اطعام به عزاداران حضرت سیدالشهداست. 

سهیلی ادامه داد: امامزاده معصوم (ع) امامزاده‌ای است که ظرفیت بالایی از لحاظ اجرای برنامه‌های مذهبی - فرهنگی و حضور هیات مذهبی دارد. سالیان سال است که هیات به اجرای برنامه‌های مذهبی و فرهنگی می‌پردازند. ما در تمام طول سال در کل مناسبت‌ها از جمله شهادت‌ها و تولد‌ها به صورت مرتب برنامه داریم.

مدیر آستان مقدس امامزاده معصوم (ع) افزود: آن دسته از موقوفاتی که اجرای نیاتشان مرتبط با عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) است، در امامزاده معصوم (ع) هم اجرای نیات می‌شود. در اربعین حسینی هم بنا داریم اطعام عزاداران را داشته باشیم. 

خبرنگار: نفیسه خلیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.