به گزارش
گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علی مظفری ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان به تشکیل کمیته تحول اداری در رفسنجان در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: هدف از این کمیته ایجاد تحول و استفاده بهینه از تمام امکانات و کار بیشتر در کمترین وقت است.
وی افزود: از مباحث بررسی شده در این مسئله شامل نظم و انضباط اداری، تکریم ارباب رجوع، دولت الکترونیک و ... بیشترین امتیازات را در مورد نظم و انضباط اداری و تکریم ارباب رجوع در بین ادارات داشتیم.
مظفری خاطرنشان کرد: هنوز 25 درصد ادارات باید در مورد نظم و انضباط اداری خود اهتمام ورزند.
وی بیان کرد: تکریم ارباب رجوع محوریت اصلی در ادارات است که 75 درصد از ادارات بیش از 50 درصد امتیاز کسب کردهاند، اما باید این درصد را بالاتر و به 100 درصد برسانند.
مظفری عنوان کرد: در بحث دولت الکترونیک باید تلاش شود و این قابلیت اجرایی بالایی که داریم ارتقا یابد.
وی گفت: ادارات باید به سمت و سویی پیش روند که در راستای رسالتی که بر عهده آنها است با وقت کمتر کار بیشتری انجام دهند و در این زمینه آموزش مهارتها نیازی مبرم است که به چشم میخورد.
مظفری ابراز داشت: ادارات در تدوین برنامههای عملیاتی خود توجه زیادی داشته باشند تا سال آینده در بازدیدهایی که انجام میدهیم به گونهای برنامهریزی کنند که شاهد تحولی نو و تاثیرگذار در ادارات باشیم.