میترا زندی دختر 22 ساله بروجردی در حادثه‌ای که به هنگام کار برای وی اتفاق افتاد دچار مرگ مغزی شده است و بنا بر اعلام پزشکان قادر به بازگشت نیست به همین دلیل و بنا بر وصیت خود وی اعضای بدنش به بیماران نیازمند اهدا خواهد شد تا بدین گونه به چند هموطن خود زندگانی دوباره بخشد.

 
محمود زندی پدر این دخترجوان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان  گفت: دخترش در روز شنبه 5اسفندماه و بر اثر اصابت شئی از ناحیه سر دچار مصدومیت شدید می شود و همان شب پزشکان از مرگ مغزی وی خبر می دهند.

زندی با اشاره به عضویت دخترش در انجمن اهدای عضو اظهار داشت : بارها خود وی وصیت کرده بود که در صورت مرگ مغزی اعضای بدنش به بیماران نیازمند اهدا شودو خود او از این کار خداپسندانه رضایت داشته است که ما هم بعنوان خانواده ایشانرضایت داریم و راضی هستیم به رضای خداوند.

وی همچنین اظهار داشت دخترش خانم میترا زندی از اعضای فعال هلال احمر بروجرد نیز بودند که همیشه در کمک به دیگران پپش قدم می شدند.

خانم یاراحمدی مسئول کمیته‌ی اهدای عضو بروجرد نیز در باره اینکاره خدا پسندانه به خبرنگاران گفت: این اهدای عضو پانزدهمین اهدای عضو از شهرستان بروجرد بود که با همکاری خیرخواهانه‌ی خانواده‌های اعضای این انجمن صورت گرفته است.

وی همچنین بیان داشت در شهرستان بروجرد 846 نفر کارت اهدای عضو را دریافت کرده‌اند./ع

برچسب ها: مرگ مغزی ، اهدای ، بیماران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.