سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان گفت: کتابخانه سادات همزمان با ورود کاروان پیک صبا در این شهرستان افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،احمدرضا دشت‌افکن اظهار کرد: باتوجه به اینکه در روزهای آینده کاروان پیک صبا میهمان آبادان و مردم این شهرستان است برنامه‌ریزی‌هایی در این خصوص انجام شده است.

وی افزود: این برنامه که دیدگاه حمایت‌گرانه‌ای از کتابخانه‌های مناطق محروم دارد قرار است با سفر به استان خوزستان از کتابخانه‌های آن بازدید کند.

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌ها قرار است کاروان پیک صبا در روزهای بیست و بیست و یکم اسفندماه در آبادان حضور یابد.

دشت‌افکن تصریح کرد: در این راستا و در جلسه‌ای برنامه‌های حضور دو روزه این کاروان در آبادان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: بر این اساس قرار است کتابخانه سادات آبادان در روستای سادات این شهرستان همزمان با حضور کاروان پیک صبا مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان خاطرنشان‌کرد: این کتابخانه به صورت انتفاعی احداث شده که بر اساس آن زمین به مدت 30 سال در اختیار کتابخانه قرار می‌گیرد.

دشت‌افکن افزود: برنامه اصلی کاروان پیک صبا در منطقه رودخانه ساحلی بهمنشیر آبادان اجرا و در آن تعدادی کتاب از سوی کاروان پیک صبا و تعدادی نیز با مشارکت مردم به کتابخانه‌های آبادان اهدا شود.

وی با دعوت از مردم آبادان برای حضور در این برنامه گفت: برنامه پیک صبا از ساعت 6:30 تا 9 صبح روزهای بیستم و بیست و یکم اسفندماه اجرا و همزمان به طور زنده از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
برچسب ها: سادات ، آبادان ، صبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.