احمد رضا سهرابی، کاریکاتوریست شیرازی جایزه دوم طنز مطبوعات کشور را دریافت کرد .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، احمد رضا سهرابی، کاریکاتوریست شیرازی تندیس و جایزه دوم نخستین جشنواره سراسری طنز مطبوعات و خبرگزاری های کشور را از آن خود کرد.

در این جشنواره از 10 کاریکاتوریست و طنزپرداز برگزیده کشور و همچنین پنج طنزپرداز پیشکسوت خرم آباد تجلیل شد .

سهرابی پیش از این نیز موفق به دریافت جوایزی از جمله جایزه اول کاریکاتور نخستین جشنواره روزنامه نگاران جوان ایران، جایزه دوم عکس از پانزدهمین جشنواره سراسری مطبوعات کشور، جایزه اول عکس از نخستین جشنواره ملی خلیج فارس و جایزه برگزیده کاریکاتور از نوزدهمین جشنواره سراسری مطبوعات کشور شده بود.

لوح تقدیر جشنواره جهانی کاریکاتور LM چین در سالهای 2003 و 2004، جایزه برگزیده کاریکاتور از سومین جشنواره سراسری ترافیک و رسانه، جایزه سوم کاریکاتور از پنجمین جشنواره سراسری ترافیک و رسانه، جایزه سوم کاریکاتور از جشنواره سراسری رسانه و محیط زیست، سه تندیس از نخستین جشنواره رسانه و منابع طبیعی و جایزه از جشنواره بین المللی عکس رژان از دیگر افتخارات کارنامه درخشان این هنرمند شیرازی است.

محمد جعفرزاده معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران و مسوولان و شماری از طنزپردازان و کاریکاتوریست های برجسته کشور در این جشنواره حضور داشتند ./س

برچسب ها: سهرابی ، طنز ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.