معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان و توسعه ورزش همگانی گفت: پیشرفت فیزیکی استادیوم 6 هزار نفره ساری رضایت‌بخش نیست.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، مرضیه اکبر آبادی صبح امروز در بازدید از استادیوم 6 هزار نفره ماهفروجک در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پیشرفت این پروژه ملی در مرکز مازندران رضایت بخش نیست، اظهار داشت: وزارتخانه، شرکت ساخت و تجهیز اماکن ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان مازندران باید در این حوزه پیگیر باشند.

وی پروژه‌های ورزشی استان مازندران به ویژه پیست دوچرخه‌سواری را از سری اماکن خاص ورزشی در حال احداث در بین استان‌ها دانست و ادامه داد: پیگیری وضعیت این پروژه‌ها ضروری است و تاکنون اجرای این سازه با پرت هزینه و خسارت همراه بود.

این مسئول با تاکید بر اینکه در سقف زمانی تعیین شده این دو پروژه ملی باید به پیشرفت قابل توجهی می‌رسید، تصریح کرد: هرچه بهره‌برداری از پروژه زمانبر شود خسارت آن نیز باید تعیین شود.

اکبرآبادی نظارت دقیق بر اجرای این دو پروژه ورزشی در مازندران را از سوی مسئولان استانی مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: پروژه‌ها باید بر اساس آنچه در پیمان منعقد شد اجرا شوند، هرچه از سقف زمانی تعیین شده بگذرد بار مالی به همراه دارد.

معاون وزیر ورزش و جوانان، جایگاه ورزش بانوان مازندران را در مقایسه با استان‌های دیگر مطلوب دانست و خاطرنشان کرد: بانوان ورزشکار مازندران در بحث ورزش همگانی خوش درخشیدند.

وی افزود: ورزش بانوان مازندران در حوزه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای باید تقویت شوند.

اکبرآبادی با اشاره به اینکه همگانی کردن ورزش دغدغه اصلی من در سطح کشور است، بیان داشت: بسترهای مناسبی فراهم شود تا تمام نقاط کشور از برکات فضاهای ورزشی بهره‌مند شوند.

وی فعال کردن فدراسیون‌های ورزشی را برای همگانی کردن ورزش مطلوب عنوان کرد و یادآور شد: وقتی از سوی وزیر ورزش و جوانان ابلاغ شوراهای ورزشی برای استانداران صادر شد ما متوقع شدیم تا استانداران در همگانی کردن ورزش در تمامی شهرهای استان به نحو درستی پیگیری کنند.

اکبرآبادی ایجاد مجتمع ورزشی ویژه بانوان در استان مازندران را دیدگاه ایده‌آل برای زنان ورزشکار دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد مجتمع ورزشی ویژه بانوان عقلانی و منطقی نیست.

وی افزود: با مدیریت دقیق، بانوان ورزشکار باید بتوانند از فضاهای موجود ورزشی در استان بهره‌مند شوند.

معاون ورزش و امور جوانان با اعلام اینکه بانوان در ورزش قهرمانی مورد توجه قرار گیرند، اظهار داشت: نخستین گام در ورزش قهرمانی فعالیت‌های حرفه ایست که از سوی اداره کل و با حمایت باشگاه‌ها و بخش خصوصی باید پیگیری شود./ج1

برچسب ها: ساری ، ورزش ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.