رئیس امور بهره برداری و مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: مرگ ناشی از گازگرفتگی در واحدهای مسکونی ایران رو به افزایش است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ، بهزاد بابازاده الزامی شدن این اقدام توسط مهندسان گروه مکانیک سازمان های نظام مهندسی ساختمان را در راستای کاهش مصرف و هدر رفتن انرژی در ساخت وسازهای جدید مسکونی ونیز کاهش تلفات ناشی مصرف گاز در کشور را تاثیرگذار و حیاتی دانست.

وی، جداسازی ساختمان های جدید در حال ساخت با واحدهای مسکونی و تجاری قدیمی را در جهت رعیت و اجرایی کردن مقررات ملی ساختمان در کاهش مصرف انرژی تاثیرگذار دانست و یادآورشد: این مهم باید در قالب تفاهم نامه ای که قالبیت اجرایی دارد، از سوی سازمان نظام مهندسی ساختمان وشهرداریهای منعقد شود.

وی افزود: دقت نکردن مشترکان گاز درپیگیری ساده برای سرد بیا گرم بودن لوله های بخاری که می تواند جلوی حوادث ناگوار را بگیرد متاسفانه به آن کم توجهی می شود.

رئیس امور بهره برداری و مدیریت گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران با تاکید بر اینکه باید بهره بری و راندمان گرمایشی در ساخت وسازهای مسکونی وتجاری در کشور افزایش یابد، تصریح کرد: مهندسان گروه مکانیک عضو سازمان های نظام مهندسی در راستای تعویض سیستم ها و تجهیزات گرامیشی در طراحی ومحاسبتشان می توانند در افزایش راندمان گرمایشی واحدهای مسکونی و تجاری پیشگام شوند./س

برچسب ها: افزایش ، مرگ ، ناشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.