یک فعال صنعتی با اشاره به اینکه با حمایت مسئولان در مقابل تحریم‌ها می‌ایستیم، گفت: تولید‌کنندگان داخلی باید با افزایش تولیدات داخلی خود سبب خودکفایی کشور در زمینه کالا‌های مورد نیاز مردم شوند.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران مهدی رضایی در حاشیه سومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تأسیسات حفاظتی، ایمنی و آتش‌نشانی اظهار کرد: تجهیزات ذخیره‌سازی، سرور‌های HP، سیستم‌های نظارت تصویری، نرم‌افزار‌های نظارت‌های تصویری و مدیریت هوشمند تصاویر از مهم‌ترین فعالیت‌های این مجموعه است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به صورت تخصصی در زمینه سیستم‌های حفاظتی و امنیتی در اصفهان برگزار شده است، تصریح کرد: سیستم‌های نظارت تصویری یکی از محور‌های فعالیت این شرکت است.

وی ادامه داد: حضور فعالان تولیدی، صنعتی و اقتصادی در این نمایشگاه‌ها سبب آشنایی آنها با تکنولوژی‌های جدید روز دنیا و ارتقای کیفیت تولیدات و کالا‌های ارائه شده در بازار‌ها می‌شود.

رضایی با بیان اینکه تحریم‌های حاکم بر کشور و نوسانات نرخ ارز و دلار در راستای فعالیت این مجموعه‌ها در بازار‌های کشور بی‌تأثیر نیست، تاکید کرد: در حال حاضر به دنبال این مشکلات قیمت تجهیزات ایمنی، امنیتی و حفاظتی در بازار‌های کشور به میزان بسیاری افزایش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه افزایش قیمت دلار سبب رشد دو برابری قیمت این تجهیزات شده است، افزود: سازمان‌ها، شرکت‌ها و مجموعه‌های خصوصی و دولتی از مصرف‌کنندگان محصولات این شرکت هستند و امسال به دلیل شرایط بازار تقاضای این مجموعه‌ها برای خرید و استفاده از تجهیزات فناوری اطلاعات کاهش بسیاری داشته است.

مدیرعامل شرکت مهندسی رادتراشه آسیا گفت: در حال حاضر توان بودجه‌ای مصرف‌کنندگان تجهیزات فناوری اطلاعات در کشور کاهش چشمگیری دارد.

وی با اشاره به اینکه اما جمهوری اسلامی ایران در مقابل تمام این مشکلات می‌ایستد و تمام این تحریم‌ها را دور می‌زند، اظهار کرد: تولید‌کنندگان داخلی نیز باید با افزایش تولیدات داخلی خود سبب خودکفایی کشور در زمینه کالا‌های مورد نیاز مردم شوند.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13911212000505#sthash.GWbrTzQm.dpuf
برچسب ها: اقتصادی ، تجهیزات ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.