در ادامه اجرای برنامه های ویژه طرح استقبال از نوروز 92 طرح توانمند سازی 177 بانوی سرپرست خانوار اجرا شد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 16 ، تیموری معاون امور اجتماعی و فرهنگی گفت : با عنایت به دستور العمل ستاد  توانمند سازی بانوان سرپرست خانوار شهرداری تهران مبنی بر ارائه خدمات حمایتی،رفاهی، پزشکی ، سلامت  و مالی به بانوان سرپرست خانوار و خانواده های ایشان خدماتی در جهت رفاه حال  شهروندان در طرح استقبال از نوروز 92به  آنان  ارائه شد. 
وی در ادامه با اشاره به حمایت  شهردار منطقه در اجرای این طرح گفت: این طرح که از  هشتم اسفندماه آغاز شده شامل اهدای کارت هدیه 100 هزار تومانی ،اهدای بن خرید نان به تعداد 30 عدد ،اهدابسته  فرهنگی به ارزش 10 هزارتومان ،مشاوره رایگان ،انجام تست قند خون وفشارخون ،اهدای گلدان لاله وسوسن ،اردوی بازدید از نمایشگاه بهاره و برگزاری دوره های آموزشی کمک های اولیه می باشد. 
تیموری گفت: بافراهم سازی  زمینه های لازم می توان  از پتانسیل های بانوان سرپرست خانوار استفاده کرد  و با اشتغال آنان در تولیدات  و محصولات هنری و صنایع دستی شرایطی ایجاد شود تا زمینه   استقلال کامل کامل آنها حاصل شود.
وی در ادامه به ظرفیت ها و توانمندی بالای زنان ایرانی تاکید کرد و افزود: باحمایت ها و تسهیلات قانونی وفراهم نمودن زمینه همکاری موجب رشد و پیشرفت آنان بیش از پیش فراهم می شود. 
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 16 افزود:هر حرکتی که بتواند به تولید ملی و اشتغال کمک کند، حرکت ارزشمندی است و بانوان سرپرست خانوار می توانند نقش ارزنده ای در این راه داشته باشند.
وی در پایان با اشاره به اینکه  در این طرح 177 بانوی سرپرست خانوار تحت پوشش قرار می گیرد اظهار کرد: در هفته آخراسفند ماه مسئولین از منازل ایشان بازدید و به مشکلات و درخواست هایشان رسیدگی می کنند./ف
برچسب ها: طرح ، بانوان ، سرپرست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار