ستاد مدیریت بحران منطقه 11 اقدام به برگزاری مانور آزمایشی تخلیه امن و اسکان اضطراری در چادر برای ساکنین مجتمع مسکونی در محله شیخ هادی نمود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در اجرای این مانور آزمایشی کارشناسان ستاد مدیریت بحران منطقه ابتدا در موقعیت فیزیکی مکان یاد شده نصب چادر مکان فرضی امنی برای اسکان ایمکن شهروندان مهیا نموده و سپس با آموزش روش های صحیح و اصولی تخلیه ی طبقات به ساکنین مجتمع مسکونی به اجرای تخلیه امن و اسکان اضطراری پرداختند.

** ایمنی در خانه در همایش پایدارسازی گروه های در محلات

همچنین پایدارسازی و گردهمایی گروه های دوام محلات منطقه 11 با هدف نهادینه شدن آموزش ها و بروز رسانی اطلاعات و آمادگی های اعضای این گروه ها برگزار شد.

در این گردهمایی اعضا فعال گروه های دوام محلات 17 گانه سطح منطقه ضمن پخش فیلم های آموزشی مبانی مدیریت بحران خود به شروع و تفضیل موضوعات مهم و بحث و تبادل نظر در خصوص آن ها پراختند.

همچنین در جلسه پایدارسازی یاد شده با اهدا کتاب و ایمنی در خانه از سری کتاب های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به اعضا گروه های دوام مقرر گردید اعضا در جلسه آتی پایدارسازی پس از مطالعه کتاب به گفتگو درباره محتوای کتاب و نکات مهم آن بپردازند./ف

برچسب ها: مدیریت ، بحران ، اعضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار