استاندار لرستان گفت: تداوم موفقیت‎های ستاد توسعه بخش کشاورزی برای جذب و توزیع به موقع اعتبارات ابلاغی، مهم ترین انتظار و مطالبه مردم برای رشد و توسعه این بخش و رونق اقتصادی استان است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حبیب‌الله دهمرده در جلسه ستاد توسعه بخش کشاورزی استان، افزود: ستاد توسعه بخش کشاورزی استان موفق شد در مراحل قبلی با جذب و توزیع سریع و به موقع تسهیلات ابلاغی، عنوان برترین استان کشور دراین زمینه را به خود اختصاص دهد.

وی اظهار کرد: برهمین اساس و با توجه به جذب و توزیع تسهیلات تعیین شده به عنوان سهیمه استان، درخواست تعیین و ابلاغ تسهیلات بیشتری از میزان سهمیه تعیین شده را ارائه کرده است.

استاندار لرستان ادامه داد: درحال حاضر تعداد زیادی طرح متقاضی دریافت تسهیلات در ستاد توسعه بخش کشاورزی استان بررسی و برای تایید و پرداخت تسهیلات به بانک های عامل ارائه شده است.

دکتر دهمرده افزود: تداوم موفقیت ستاد توسعه بخش کشاورزی استان لرستان به عنوان استان برتر در زمینه جذب و توزیع تسهیلات این بخش، نیازمند تلاش و همکاری جدی و جمعی مدیران و کارشناسان بانک ها است.

وی تصریح کرد: حفظ این موفقیت و موقعیت ویژه استان در زمینه عمکرد ستاد توسعه بخش کشاورزی در سطح کشور در راستای خدمت رسانی بهینه به مردم و تحقق کامل اهداف این طرح در راستای توسعه و رونق بخش کشاورزی به عنوان یکی از ظرفیت‌های اقتصادی لرستان و ایجاد فرصت‌های شغلی مولد، امری مهم و ضروری است.

استاندار لرستان در ادامه با اشاره به تزریق 400 میلیارد ریال اعتبار جدید در قالب تسهیلات ستاد توسعه بخش کشاورزی به استان در سال جاری، گفت: این مهم به واسطه فعالیت‌های مفید در عرصه کشاورزی در قالب تسهیلات تشویقی به استان تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه این اعتبار علاوه بر سهم اعتبارات استان است، اظهار داشت: استان لرستان و چند استان دیگر به واسطه عملکرد مطلوب در حوزه کشاورزی از این اعتبار تشویقی بهره مند شدند تا برای طرح‌های کشاورزی هزینه شود.

به گفته وی، برهمین اساس تاکنون دو هزار و 829 طرح اجرایی متقاضی دریافت دو هزار و450 میلیارد ریال تسهیلات ستاد توسعه بخش توسعه کشاورزی استان به بانک‌های عامل ارائه شده است.

دکتر دهمرده افزود: ستاد توسعه بخش کشاورزی استان لرستان با تهیه، بررسی، تایید و ارسال این تعداد طرح متقاضی دریافت تسهیلات به عنوان استان برتر کشور در این زمینه انتخاب و معرفی شده است.


منبع:خبرگزاری ایسنا
    

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.