مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت دهها میلیاردی قاچاقچی نقره در خوی خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: پرونده قاچاق ۱۰۰ عدد شمش نقره و هشت بسته گرانول نقره به ارزش ۴۴ میلیارد و ۵۸۹ میلیون ریال در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خوی رسیدگی شد.

حسین نجف زاده افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک مثبته گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط نقره‌های کشف شده متخلف را به پرداخت ۴۴ میلیارد و ۵۸۹ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی نقره‌ها محکوم کرد.

به گفته وی، شعبه دادگاه رسیدگی کننده همچنین متخلف را به پرداخت ۱۸ میلیارد ریال از بابت حمل کالای قاچاق و در مجموع به پرداخت ۶۲ میلیارد و ۵۸۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: ماموران گمرگ رازی شهرستان خوی محموله قاچاق را در بازرسی از یک دستگاه ون مسافربری و از شخصی با تابعیت کشور ترکیه کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir ویا تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.