قائم مقام جمعیت آبادگران با اعلام خبر تشكيل "ائتلاف آبادگران" از سوي 8 شخصيت حقيقي و حقوقي براي انتخابات شوراها،‌گفت: تعداد اين شخصیت‌های در حال تغییر است.

"محمدیان" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه جلسه هفتگی اعضای شورای مرکزی جمعیت آبادگران جوان شب گذشته (6 اسفند) برگزار شد، گفت: در این جلسه  درباره  اينکه اصولگرایان در یک مسیر و  با لیست های مشخص در انتخابات شرکت کنند بحث‌هایی صورت گرفت و  تاكيد شد ليست‌هاي اصولگرايان هم از نظر  تعداد و هم از نظر افراد عضو محدود شود.

قائم مقام جمعیت آبادگران با بيان اينكه اين ائتلاف با هدف وحدت اصولگراين در انتخابات شورا تشكيل شده است،‌ گفت: مهمترين موضوع جلسه شب گذشته جمعيت مربوط به ائتلاف تازه  شكل گرفته بود. 

وی با اعلام اینكه 8 شخصیت حقیقی و حقوقی در زير مجموعه ائتلاف آبادگران قرار گرفته اند، گفت: مجمع آذری زبان های مقیم مرکز، جمعيت وحدت اندیشه ولایت‌مداران، کانون اقوام ایران اسلامی، حزب نظم و قانون، جمعیت آبادگران جوان و دو شخصيت دیگر که هنوز وضعیت قطعی ندارند در اين مجموعه قرار دارند.

محمدیان تأکید کرد: البته تعداد شخصیت‌های حقيقي و حقوقي این ائتلاف در حال تغییر است و تقريبا هر روز جلساتی با موضوع انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا داریم.

وی در پاسخ به این سوال که این ائتلاف در راستای همان ائتلاف آبادگران سال 82 است که با محوریت "مهدی چمران" تشکیل شد؟ گفت: بله؛ سابقه  این ائتلاف به سال 82 بازمی گردد؛ اين بار نيز مهدی چمران و حسن بیادی دو سرلیست اصلی اين ائتلاف هستند.

قائم مقام جمعیت آبادگران درباره اظهارات اخير حسن بيادي مبني بر احتمال كانديداتوري چمران در انتخابات رياست‌جمهوري اظهار داشت: اگر چمران قصد كانديداتوري در انتخابات رياست‌جمهوري داشته باشد، قطعا آبادگران از وي حمايت خواهد كرد.

محمدیان همچنین تصریح کرد: این ائتلاف تنها براي انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تشكيل مي‌شود و هیچ ارتباطی با انتخابات ریاست جمهوری ندارد.

وی درباره علت کم توجهی به انتخابات ریاست جمهوری در جلسات "جمعيت آبادگران" گفت: چون مصادیق ریاست جمهوری هنوز آشکار نشده اند و صحبت‌ها در حد وزن کشی و رایزنی است، بنابراین سعی ما این است که در آینده وارد این عرصه شویم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار