رئیس ستاد انتخابات جمعیت آبادگران انقلاب اسلامی ضمن تشریح جزئیات جلسه شب گذشته این جمعیت گفت: کاندیداتوری چمران در انتخابات ریاست جمهوری را نه از زبان خودش و نه از سوی نزدیکانش نشنیده‌ایم.

"محمد مهدی صادق" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران جزییات جلسه اعضای شورای مرکزی این جمعیت را تشريح کرد.

عضو شورای مرکزی جمعیت آباد گران افزود: بحث و گفتگو درباره مسائل مربوط به انتخابات ریاست جمهوری از مطالب این جلسه بود؛ کاندیداهایی که درباره حضور آن‌ها در انتخابات گمانه‌زنی‌هایی است و یا ائتلاف‌هایی تشکیل شده است مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

صادق گفت: درباره کاندیداتوری "قالیباف"، "حدادعادل"، "ولایتی"، "محسن رضایی"، "هاشمی" و .... صحبت‌هایی انجام شد اما جمعیت درباره کاندیدای ریاست جمهوری هنوز به یک نقطه مشترک نرسیده است.

وی با بیان اینکه هر یک از کاندیدای احتمالی یک نقطه مثبت دارند، گفت: مثلا ولایتی در زمینه سیاست خارجی و قالیباف در زمینه مدیریت توانمند است.

هم چنین افرادی چون هاشمی و خاتمی چون حضورشان در انتخابات تنها براساس شایعات مطرح می‌شود نمی‌توان در مورد آن‌ها تصمیم گیری کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مهدی چمران تصمیم دارد برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شود، اظهار داشت: جمعیت آبادگران ارتباط نزدیکی با شورای شهر تهران و نزدیکان آقای چمران دارد اما ما این خبر را حتی در حد شایعه هم از طرف خود چمران و نزدیکانش نشنیده‌ایم.

عضو شورای مرکزی جمعیت آبادگران در اینباره عنوان کرد: کاندیداتوری چمران برای انتخابات ریاست جمهوری ساخته و پرداخته جراید است اما در رابطه با انتخابات شورای شهر تهران قطعا ورود پیدا خواهند کرد و احتمال رای آوری وي مثل سه دوره گذشته بسیار بالا خواهد بود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: احزاب ، انتخابات ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار