رئيس ستاد انتخابات جمعيت آبادگران با بيان اينكه با اتحادیه‌ها، انجمن‌ها، صنوف مختلف، دانشجویان و... رایزنی خواهیم داشت تا درصورتي كه تمایلي به ارائه لیست جداگانه نداشته باشند، افراد مورد نظر آن‌ها را نيز وارد لیست آبادگران کنیم، گفت: تاكنون جز "چمران" و"بيادي" حضور كسي در ليست آبادگران قطعي نيست.

سيدمهدي صادق در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: جمعيت آبادگران در انتخابات شوراهای دوم و سوم توانست تعداد قابل توجهي از كانديداهاي خود را وارد شورا كند و پيروز ميدان رقابت باشد، به همین دليل در شورای چهارم نیز احساس وظیفه می‌کند حضور گسترده‌ای در شوراهای کل کشور، به ویژه کلان‌شهرهایی مثل شیراز، مشهد، رشت و... داشته باشد.

رئيس ستاد انتخابات جمعيت آبادگران، با اشاره به اينكه تعداد كانديداهاي شوراي شهر تهران به 31 نفر ،‌يعني دو برابر افزايش پيدا كرده است،‌ گفت: آبادگران در تلاش است تا همزمان با افزايش كميت كانديداهاي شوراي شهر تهران، كيفيت كانديداها را نيز ارتقا دهد.

وي همچنين افزود: امیدواریم "اصولگرایان هم‌سو" به لیست واحدی در انتخابات برسند كه آبادگران از این موضوع بسیار استقبال می‌کنند؛ اما اگر شرايط ائتلاف فراهم نباشد، آبادگران این پتانسیل را دارد که به تنهایی لیست ارائه دهد و از مجموع 31 نفر، تعداد قابل توجهی را به شوراها بفرستند.

رئيس ستاد انتخابات جمعيت آبادگران در ادامه به ليست انتخاباتي اين جمعيت براي شوراي تهران اشاره كرد و گفت: اين ليست تاحدودي تنظيم شده است اما از آنجاييكه ممكن است تغيير و تحولات بسياري رخ دهد، نمي‌توان گفت به جز "مهدي چمران" و "حسن بيادي"، حضور ساير افراد در اين ليست قطعي است؛‌ به همين دليل نيز اسامي فعلا اعلام نمي‌شود.

صادق در اين باره افزود: در این مدت باقی‌مانده با اتحادیه‌ها، انجمن‌ها، صنوف مختلف، دانشجویان و... رایزنی خواهیم داشت تا درصورتي كه آن‌ها تمایلي به ارائه لیست جداگانه نداشته باشند افراد مورد نظر آن‌ها را نيز وارد لیست بکنیم.

وي در پايان خاطر نشان كرد:‌ هدف آبادگران صرفا عمران و آباداني و معرفي افراد متخصص و با تجربه براي خدمت‌رساني در شوراي شهر و روستا است، كه در راستاي اين هدف فعاليت‌هاي انتخاباتي خود را مجدانه در سراسر كشور آغاز كرده و در تلاش است از تمام اقشار و مناطق شهري در شوراها نماينده داشته باشد.

انتهاي پيام/


برچسب ها: لیست ، آبادگران ، چمران ، بیادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار