نخستین نمایشگاه خدمات پس از فروش با حضور نمایندگی های داخلی و خارجی، بنگاههای اقتصادی و تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات، امروز به مناسبت روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، این نمایشگاه امروز در مصلی امام خمینی (ره) ، با حضور مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان افتتاح شود.

 در این نمایشگاه نمایندگی شرکت های مختلف خارجی و همچنین تولیدکنندگان داخلی کالاهایی همچون خودروهای سبک و سنگین، لوازم خانگی، انواع لوازم صوتی و تصویری، ارتباطاتی و فن‌آوری اطلاعات ( گوشی تلفن همراه ، اپراتورهای مخابراتی ) حضور دارند.

همچنین همزمان با برگزاری این نمایشگاه، انواع خدمات گارانتی و وارانتی کالاها و اجناس داخلی و خارجی در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

بر اساس این گزارش نمایندگی شرکت های خارجی و تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کالاها و اجناس داخلی شرکت کننده در این نمایشگاه خدمات، اعطای کارت ویژه تخفیف گارانتی، افزایش مدت گارانتی ها ، پذیرش آنلاین خدمات پس از فروش در غرفه ها، فروش ویژه محصولات ( انعقاد قرار داد و تحویل از نمایندگی های سطح شهر ) و خدمات نوین وارانتی ارائه می کنند.

لازم به ذکر است این نمایشگاه از امروز 6 اسفند تا 9 اسفندماه در مصلی تهران دایر است./عب

برچسب ها: نمایشگاه ، خدمات ، گارانتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار