در حمله افراد مسلح به محدوده فروگاه بين المللي شهر حلب در شمال سوريه، صدها تن از آنان به هلاکت رسيدند و بارديگر نقشه تروريستها براي نزديک شدن به اين فرودگاه شکست خورد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه الوطن ؛ تروريستها که قصد حمله به فرودگاه حلب واقع در حومه شرق اين شهر داشتند هم اکنون در محاصره نيروهاي ارتش هستند ، از اين جهت آنها از گروه هاي مسلح مستقر در شهر حلب درخواست کمک کردند.

يگانهاي ويژه حراست فرودگاه بين المللي شهر حلب همچنان اين فرودگاه را تامين مي کنند و روز گذشته حمله تروريستها به انبارهاي سوخت فرودگاه را دفع کردند ، همچنين افراد مسلح براي سرگرم کردن نيروهاي ارتش مستقر در فرودگاه ، کارخانه روغن سازي واقع در مجاورت فرودگاه را به آتش کشيدند و آسياب واقع در روبروي درب ورودي را تخريب کردند.

برپايه اين گزارش، گروهي از نيروهاي ارتش که هم اکنون مشغول پاکسازي مناطق شرق شهر حلب هستند و محدوده فرودگاه بين المللي و فرودگاه نظامي نيرب را به شعاع پنج کيلومتر در کنترل دارند. افراد وابسته به گروه تکفيري جبهه النصره پيام هاي مکتوبي را در ميان اهالي منطقه الصالحين شهر حلب پخش کردند که در آن عنوان شده ، "اينجا را ترک خواهيم کرد ، ما را ببخشيد". 

برخي از اهالي اين محله بر اين باورند که جبهه النصره به اين نتيجه رسيده که مردم آنان را نپذيرفته اند و راهي جز ترک شهر حلب ندارند ، چون آنان پس از هفت ماه عمليات تخريبي در اين شهر به جايي نرسيده اند ؛ آنها با پخش کردن بسته هاي نان درصدد  برآمدند تا رضايت مردم را جلب کنند ، اما مردم اذيت و آزارهايشان و قتل بيگناهنان را فراموش نخواهند کرد. 



                           آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: تروریست ، حلب ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار