جانشين فرمانده نيروي انتظامي، يگان ويژه را يگان احتياط نيروي انتظامي دانست و گفت: اين يگان در ماموريت هاي مختلف ناجا حضور دارد که البته در بيشتر اوقات حضور اين يگان، از جنس نرم و مقابله اي است.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبر نگاران از پايگاه خبري پليس، سردار "احمدرضا رادان" با اشاره به فعاليت پليس مرزباني در انسداد مرزهاي کشور، اظهار داشت: تا کنون تلاش نيروي انتظامي براي کنترل مرزها به گونه اي پيش رفته که در حال حاضر در مرزهاي شمال غرب و جنوب شرق کشور شاهد انجام بخش عظيمي از اين اقدام هستيم. 
وي به بودجه و اعتبارات انسداد مرز نيز اشاره کرد و گفت: اگر دولت و مجلس بودجه مناسب تري در اختيار نيروي انتظامي قرار دهند، اين فعاليت سهل تر صورت مي گيرد چرا که معتقديم هزينه کردن در اين امر، درآمد محسوب مي شود که در نهايت سود آن نيز به دولت باز مي گردد.
اين مقام ارشد انتظامي در خصوص بکارگيري يگان هاي ويژه و امداد در مرزها براي تامين بيشتر امنيت، اظهار داشت: يگان ويژه، يگان احتياط است که در ماموريت هاي مختلف نيروي انتظامي حضور مي يابد، البته در اکثر مواقع ماموريت هاي اين يگان از جنس نرم و مقابله اي است.
وي خاطرنشان کرد: بر اين اساس يگان ويژه در ماموريت هاي مرزباني حضور ندارد بلکه نيروهاي تکاوري مرزباني، به عنوان واحدهاي احتياط در سرحدات در اختيار مرزباني هستند، که در صورت بروز مشکل اين افراد وارد عمل شده و به مرزبانان کمک مي کنند./ف
برچسب ها: سردار ، رادان ، مرزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار