با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی بهره‌برداری از سه طرح عمران روستایی با 36 میلیارد ریال اعتبار در شهرستان ملکان آغاز شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، طرح ویژه بهسازی و نوسازی 159 واحد مسکن روستایی شهرستان ملکان از ابتدای سال جاری یکی از این طرح‌ها بود که برای اجرای آن، نزدیک به 20 میلیارد ریال تسهیلات بانکی بلندمدت پرداخت شده است.

استاندار آذربایجان شرقی که با استقبال پرشور مردم و ابراز احساسات گرم آنان وارد روستای ملاسراب شده بود یک واحد از این طرح را به طور نمادین در این روستا افتتاح کرد. با افتتاح این طرح تعداد واحدهای روستایی مقاوم‌سازی شده شهرستان ملکان به 5800 واحد رسید.

آسفالت و بهسازی راه لیلان به قراء هفت‌گانه دیگر طرحی بود که با حضور استاندار آذربایجان شرقی افتتاح شد. برای اجرای این طرح که 8 کیلومتر طول دارد، بالغ بر 10 میلیارد ریال هزینه شده و با بهره‌برداری از آن اهالی روستاهای لطف‌آباد، قره‌گل، شیرین‌کند، محسن‌آباد، شریفلو، تورچی و فتح‌اله‌کندی از راه روستایی مناسب برخوردار شدند.

همچنین سالن ورزشی روستای مبارک‌آباد که از مصوبات دور دوم سفرهای استانی هیأت دولت به آذربایجان شرقی بود، با صرف 6 میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید. این سالن ورزشی چندمنظوره در زمینی به مساحت 1400 متر مربع احداث شده است.
برچسب ها: ملکان ، روستایی ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.