مجموعه مستند "ایران، دیاری برای تمام فصول" از تولیدات شبکه جهانی سحر این بار در خطوط هوایی ایران برای مسافران پخش می­شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، این مستند که این روزها با پخش مجدد آن از شبکه یک سیما، بار دیگر در منظر نظر بینندگان داخلی قرار گرفته است، به تهیه کنندگی و کارگردانی سید محمد میر سلطانی در 26 قسمت 30 دقیقه­ای در شبکه جهانی سحر تولید شده و تاکنون چندین نوبت از شبکه­های مختلف سیما به روی آنتن رفته است.
مستند "ایران،دیاری برای تمام فصول"با زبان تصویر به معرفی جاذبه­های تاریخی، طبیعی و جلوه­های فناوری در 9 استان ایران (کردستان، خوزستان، همدان، تهران، قم، فارس، خراسـان رضوی، گیلان و اردبیل) پرداخته است. این مستند از سال 1386 تا 1389 به زبان فارسی تولید و سپس به زبان های کردی، آذری، اردو، فرانسوی، انگلیسی و بوسنیایی دوبله شده است .
به گفته سید محمد میر سلطانی به تازگی این مستند در پروازهای خطوط هوایی ایران برای مسافران در طول سفر پخش می­شود.
از عوامل تولید این مستند، کریم آهنگرانی(نویسنده) ، ارسطو مداحی گیوی(مدیر تصویربردای)،داود کوئینی(مدیر تولید)،سید علیرضا رضویان(تدوینگر) را می­توان نام برد.
"ایران دیاری برای تمام فصول" از جمله تولیدات شاخص شبکه جهانی سحر  در حوزه مستند بوده  و با هدف معرفی ایران به مخاطبان خارجی رسانه ملی تولید شده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار