با راه اندازی سامانه جامع بازرسی محیط کار، بازرسین بعد از بازدید خود گزارشات خود را از محل به صورت آنلاین وارد وب سایت می کنند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، دکتر کاظم ندافی، رئیس اداره سلامت محیط و کار وزارت بهداشت امروز یک اسفند در مراسم مانور طرح بسیج سلامت نوروزی گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مرحله اول برنامه کنترل آب آشامیدنی  15 بهمن در سراسر کشور صورت گرفت که مرحله دوم آن هم 15 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

وی در خصوص طرح بسیج سلامت نوروزی افزود: بر اساس برآورد امروز همزمان با آغاز مانور 300 بازرسی ویژه علاوه بر بازرسی های روتین از اماکنی که در زمینه  عرضه و توزیع مواد غذایی مراجعه کننده زیادتری دارند انجام می گیرد و گزارشات به عمل آمده از این بازرسی ها به معاونت بهداشتی دانشگاه ها ارسال و از آن جا به اداره سلامت محیط و کار وزارت بهداشت فرستاده می شود.

ندافی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: همکاران ما در اداره سلامت محیط و کار وزارت بهداشت یک نرم افزار تحت وب ، تحت عنوان سامانه جامع بازرسی محیط کار راه اندازی کرده اند که گزارشات بازرسی بعد از هرگونه بازدید در این سامانه به ثبت می رسد.

وی ادامه داد: طرحی در شورای عالی سلامت به  تصویب رسیده است مبنی بر این که سه بازدید آخر بازرسین از مراکز عرضه و توزیع مواد غذایی در وب سایت قرار می گیرد تا مردم با استفاده از اطلاعات این وب سایت از وضعیت مراکز توزیع و عرضه مواد غذایی مطلع شوند تا بهترین انتخاب را داشته باشند.

رئیس اداره سلامت محیط و کار وزارت بهداشت خاطر نشان کرد: طی برنامه دیگری که برای بازرسی های امسال صورت گرفته قرار شده تا هنگام بازرسی به مواد غذایی غیر مجازی که توسط سازمان غذا و دارو ممنوع اعلام شده توجه ویژه ای شود تا در صورت رویت هر گونه از این مواد غذایی از طریق وب وجود آن ماده غذایی اعلام و پیگیری های لازم به عمل آید./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناصرایماندوست مشاوراملاک
۲۱:۴۰ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
فردااگرخدابخوادمشاوراملاکم رابازمیکنم
-
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
استاد ارجمند دکتر ندافی با سلام