به گزارش
خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران نیک زاد دبیر همایش سمینار بازاریابی و برند سازی در حوزه سلامت گفت: با توجه به اینکه ارتقاء کیفی و پیشرفت تکنیکی بازاریابی در حوزه سلامت نقش به سزایی در بازار سازی، کاهش هزینه های درمان، مدیریت عرضه و تقاضا دارد ، این همایش را برگزار می کنید.
وی با بیان اینکه این همایش با هدف پرورش بازاریابان حرفه ای در حوزه سلامت و حمایت از کار و سرمایه ایرانی برگزاری شود افزود: این همایش در دانشگاه تهران با همت سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران و با مشارکت برخی نهادهای علمی اولین همایش ملی بازاریابی و برند سازی در حوزه سلامت برگزار می شود.
نیک زاد اظهار داشت: هم چنین در این همایش سه کارگاه آموزشی جانبی، با مفاهیم کاربردی برند سازی در حوزه سلامت ( ویژه مدیران تبلیغات و روابط عمومی کارخانجات و نهاد های حوزه سلامت )، مبانی حقوق قرارداد ها و قوانین و مقررات تبلیغات در حوزه سلامت( ویژه جامعه محترم پزشکی) برگزار می شود.
نیک زاد در پایان در مورد شرکت کنندگان در این همایش گفت: در پایان این همایش به شرکت کنندگان از سوی سازمان نظام پزشکی، گواهینامه معتبر اهدا می گردد./ع2