آناليزور تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پرسپوليس به ثبات و شخصيت مد نظرمان رسيده است.

ادموند بزيك در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مقابل سپاهان بازي بسيار خوبي انجام داديم  نشان داديم كه پرسپوليس به ثبات و شخصيت مد نظرمان رسيده است. در اين ديدار بازيكنان ما نشان دادند كه تفكرشان كاملاً حرفه اي است و براي رسيدن به هدف شان تا آخرين لحظه تلاش مي كنند و هرگز نااميد نمي شوند و خدا را شكر در آخرين لحظات گل زديم و برنده ميدان شديم.

آناليزور تيم پرسپوليس افزود: ديدار با سپاهان براي ما خيلي مهم بود چون مي توانستيم دوباره در جايگاه ششم جدول قرار بگيريم. خوشبختانه در روزي كه بسياري از بازيكنان خودمان را به دليل مصدوميت و محروميت در اختيار نداشتيم، تيم ما خيلي خوب كار كرد و توانستيم برنده از ميدان خارج شويم. البته سپاهان هم تلاش زيادي براي موفقيت كرد و موقعيت هاي خوبي هم داشت اما در نهايت ما برنده شديم و توانستيم 13 امتياز بازي را بگيريم.

وي تصريح كرد: هواداران پرسپوليس نقش بسيار مهمي در اين پيروزي داشتند و با تشويق و حمايت خودشان تا آخرين لحظات، ما را در به دست آوردن اين پيروزي همراهي كردند. در بازيهاي آينده وبه خصوص در جام حذفي به حمايت آنها نياز داريم و مطمئن هستم كه طرفداران مثل هميشه كنار پرسپوليس هستند و به تيم روحيه مي دهند تا موفق شود.

بزيك در پايان گفت: در حال حاضر رتبه ششم جدول را در اختيار داريم و اين مسأله كمك كرده كه تيم از استرس دور شود و با آرامش به كارش ادامه دهد تا بتوانيم روند رو به رشدمان را ادامه دامه دهيم و نتايج دلخواه مان را كسب كنيم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار