سرمربی پیشین استقلال گفت: طارمی متخصصی بزرگ در بازی با دو مهاجم است، مهاجمانی که برای یکدیگر بازی می‌کنند.

آندره‌آ استراماچونی در گفت و گو با روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت درباره پیوستن مهدی طارمی به اینترمیلان گفت: داستان فوتبال طارمی از ایران شروع شد، او در تیم شهرش یعنی ایرانجوان در منطقه جنوب غربی بوشهر در استانی به همین نام کارش را شروع کرد و در ۲۲ سالگی به پرسپولیس، یکی از معروف‌ترین باشگاه‌های آسیا پیوست و بلافاصله در آنجا خودی نشان داد. او در سه فصل حضورش در این تیم بیش از ۵۰ گل به ثمر رساند و نظر قطری‌ها و شیخ جاسم آل‌ثانی رئیس سابق من (رئیس باشگاه الغرافه) را به خود جلب کرد.

او همچنین درباره اظهارنظر اخیر لائوتارو مارتینز که گفته بود طارمی مهاجمی بزرگ و بسیار تکنیکی است و با شیوه بازی متفاوتی که دارد کمک بزرگی به آنها در اینتر خواهد کرد، اظهار داشت: کاملاً با نظر لائوتارو موافقم، به خصوص به یک دلیل خاص؛ طارمی متخصصی بزرگ در بازی با دو مهاجم است، مهاجمانی که برای یکدیگر بازی می‌کنند. او همیشه این کار را کرده است، با مارگا و اوانیلسون در پورتو و با سردار آزمون در تیم ملی فوتبال ایران. مهدی همچنین این کار را در اینتر انجام خواهد داد. فصل شلوغی خواهد بود و طارمی باید بداند که چگونه با هر زوج خط حمله‌ای ادغام شود، حتی در دویدن.

سرمربی پیشین تیم فوتبال اینتر در مواجهه با این پرسش که آیا سیمونه اینزاگی با خرید طارمی یک مهاجم دیگر خواهد داشت که می‌تواند در ترکیب اصلی به میدان برود؟، خاطرنشان کرد: طارمی جایگزین محکمی برای زوج لائوتارو - تورام خواهد بود که به تازگی بر سری A تسلط یافته‌اند. ماروتا (رئیس باشگاه اینتر) و آئوسیلیو (مدیر ورزشی تیم اینتر) یک خرید خیلی مهم را به سرانجام رساندند، به خصوص اینکه این انتقال هزینه‌ای برای‌شان در برنداشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار