هفتمین کنفرانس دانشجویی مهندسی مکانیک ایران با هدف فراهم آوردن فضایی برای دانشجویان جهت ارائه دستاوردهای پژوهشی خود در پردیس فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

مهندس آبکار دبیر اجرایی این کنفرانس در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت: هفتمین کنفرانس دانشجویی مهندسی مکانیک ایران با هدف فراهم آوردن فضایی برای دانشجویان جهت ارائه دستاوردهای پژوهشی خود همچنین تبادل دانش و تجربه در مهندسی مکانیک در روزهای 1 تا 3 اسفند ساعت 9 تا 12:30 در دانشگاه  فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: در این همایش ملی به همت انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک دانشگاه تهران و با همکاری انجمن مهندسان مکانیک ایران برگزار می‌شود علاوه بر بخش پژوهش و ارائه مقالات ، عناوین آموزشی متعددی نظیر کارگاه‌های آموزشی، نشست تخصصی با حضور چهره‌های برجسته صنعت و دانشگاه از جمعه آقای پروفسور مبشر و نیز بازدیدهای علمی از واحد‌های صنعتی در نظر گرفته شده تا دانشجویان سراسر کشور بتوانند از این رویداد به عنوان فرصتی برای همگام شدن با دانش روز مهندسی مکانیک کشور بهره‌مند شوند.

به گفته کمیته علمی این کنفرانس، استقبال از این رویداد بی‌نظیر بوده که تعداد 874 چکیده مقاله ارسال شده برای دبیر خانه با رشدی 20 درصدی نسبت به دوره پیشین شاهد این مدعاست.
 از این میان 130 مقاله به صورت شفاهی و 250 مقاله به صورت پوستر ارائه می‌شود./ع2
برچسب ها: پژوهشی ، دانشگاه ، دستاورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار